316 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Det får du ikke lov til, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Sikker på at du får det? Etter du har betalt den ut får du det. Det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om når jeg skulle hente ut en laptop jeg kjøpte av en halvveis luguber herremann for en tid siden. Da kan du gå rett til politiet med pakken om det skulle vise seg å være noe annet enn forventet, så kan du bruke postens ansatte som vitner. Edit: Om det hjelper skal jeg derimot ikke si noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 leste det den karn hadde lakt ut...hørtes ikje mye positivt ut for å si det på den måten... har prøvd å ringe flere ganger på den karsen.. etter mi meing...det er så mange her inne som kun tar forskuddbetalt siden det er mange usæriøse kjøpere som aldri henter pakkene sine nor de kommer... å vill tro nor man betaler forskudd så har man en vist trygghet.... det er mange som har brent seg på oppkrav... sysn sånner folk som hn karen her har ingen ting å gjøre på dette forume... han ødeleger for mange her inne som ikke får tingene sine og at hn får menge uvenner ute rundt seg.. greit at det ikke står i så mye penger hele tiden..men penger er penger forde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 jeg foretrekker å få forhåndsbetalt, og jeg har heller ingen problemer med å betale på forskudd for ting jeg kjøper, foreløbig så har det gått bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Skjønner ikke hva han gjør her inne på forumet jeg, etter så mye negativ omtale. Jeg sendte hvertfall Gunnar en pm om min "sak" med han, og jeg er nok ikke den eneste. Syns det er dårlig at slike folk ikke blir utestengt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Sikker på at du får det? Etter du har betalt den ut får du det. Det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om når jeg skulle hente ut en laptop jeg kjøpte av en halvveis luguber herremann for en tid siden. Da kan du gå rett til politiet med pakken om det skulle vise seg å være noe annet enn forventet, så kan du bruke postens ansatte som vitner. Edit: Om det hjelper skal jeg derimot ikke si noe om. Ja men etter du har betalt den så har du jo allerede svidd av pengene! da kan du jo såklart åpne den! den er jo din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 men hvis man åpner den i nærvær av gode vitner så har man jo bevis på hva som er i pakken, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 er det noen som vet hvor denne karen bor ?? får ikke tak i hn nor man ringer hn eller ingen svar her inne heller så... noen som har lyst til å fer å besøke karen å hente det senksette som jeg har betalt for.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Sto ikke det i den tråden det ble referert til tidligere da? Kan nevne at utdypende personinformasjon ikke skal legges ut på offentlige fora, og om noen ønsker å dele slikt skal det tas på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå