skurtan Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Hei, tenkte jeg også skulle legge ut noen bilder av bilen min! Er ganske ny her så bare kom med tips og forslag Er eier av en BMW 528i M-sport 1996 modell, kjørt 225000. Kjøpte den for 5månder siden og kan trygt si att det blir bimmer neste gang også! Har ikke vasket den innvendig eller noe sånt nå, så den er kanskje ikke så fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Gratulerer med pen bil De felgene slår aldri feil på en 5 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Grattis med grombil 4 eksosstusser hadde blitt rått på denna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Stilren og lekker bil. Hold den så original som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Stilren og lekker bil. Hold den så original som mulig. +1 - Høyden... En god del senk så er vi i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 åh, pen pen e39! Stilig å sette takluka på vipp når man tar bilder! Ser mye tøffere ut, gjør det selv også, rart med det. Hehe, men igjen Gratulerer med strøken 5'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Flotte bilder av flott bil Tone rutene hadde kanskje ikke skadet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skurtan Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Tusen takk for hygglige tilbakemeldinger! Flotte bilder av flott bil Tone rutene hadde kanskje ikke skadet Har vurdert å gjøre det nå til sommeren. Vet du hva prisen ligger på for å gjøre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Utrolig fin M-sport Noen interiørbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skurtan Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Skal få fikset iløpet av dagen om jeg klarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Meget pen E39 Har du bytta bakpotta? Tror ikke jeg har sett den før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skurtan Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Jeg vet ikke hva forrige eier har gjort, jeg har hvertfall ikke byttet potte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Tusen takk for hygglige tilbakemeldinger!Flotte bilder av flott bil Tone rutene hadde kanskje ikke skadet Har vurdert å gjøre det nå til sommeren. Vet du hva prisen ligger på for å gjøre dette? Hmm.. Tja, sot/toning på proff måte er sterkt anbefalt. Proff-sot koster omtrent rundt 4 tusen, og regner med at toning koster litt mer med tanke på frontruten (om den er lov å tone den)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skurtan Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Ah, ja det skal bli gjort av en proff om det skal sotest. Tror nok det blir toning da jeg syns det er mye finere + lovlig(?!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 du må fjerne skogen inni bilen, lakk listene i matt chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå