KKise Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Litt av ei leppe xD Uansett skjønner jeg meg ikke på at noen bruker så mye penger og energi på noe som blir så ufattelig harry og stygt ;P Men men, hver sin smak ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 hahaha, ka e da der då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Må ha fritids problemer når man gjør noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 hahaha, ser det er opptil flere biler med den stilen der i Japan! Handler sannsynligvis om å være mer extrem enn de andre og skille seg mest mulig ut vil jeg tro. Hvis de rørene som kommer opp midt inni bilen er eksosrør så må det være lett å forbrenne armen! Søker dere på "bosozoku" finner dere flere bilder i denne kategorien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Noen av disse bilene er så harry at det nesten er kult, hvertfall på bilder! Hadde jeg derimot møtt en ute i trafikken hadde jeg nok nok fått meg en god latter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Med tilsvarende arbeid og penger kunne alle de på bildene kjørt med skamfeite biler, det er litt trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Styling fra lego og farger fra mesta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Styling fra lego og farger fra mesta... Minte meg om brøytebilene fra Mesta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Det er jo iallefall helt klart en facelift nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Hahah, syke mennesker. Prøver de å bygge terrasse foran bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 må jo bare lure. det går jo ikke ann å kjøre de bilene om ikke det er 100% flat vei. og det må jo være litt av et prosjekt for å få de opp på en henger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 hahahahahaahahah!! snakk om å få seg en god latter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Det der er hvertfall ingen e30 kunne ligne litt på noen trekk, men definitivt ikke en e30 har aldri vært en e30 heller.. hehe! Syyyyk hobby!! eneste som var kult på de fleste bilene der var felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Har ikke ord...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå