nicklas 121 Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 hvordan funker ryggesensoren ? må jeg trykke på noe ? når jeg setter den i revers kommer det et pip, men ikke noe mer (uansett hvor nærme jeg kommer noe bak.. kan noen hjelpe meg ?
broderaron Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Sensorene aktiveres når du setter bilen i revers, da vil de pipe hvis det er noe bak bilen. Desto nærmere du kommer hinderet jo raskere vil intervallene på pipene bli. Høres for meg ut som du har en feilmelding så det kan være lurt å ta en diagnose. En måte å sjekke om sensorene fungerer på er å lytte på de med bilen i revers, da skal de lage en tikkelyd. Hvis ikke er de defekt, noe som ikke er helt uvanlig.
Seigemann Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Et pip når du setter den i revers er systemets måte å fortelle deg at det er feil et sted.. Lenge siden du har vasket bilen? Hadde samme "feilen" på min etter en langtur til sverige, da var det rett og slett bare sensorene som var for møkkete.. Er jo et sted å begynne
Alpejohn Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Legg fingeren lett på sensoren og, samtidig som du lytter. Men er ikke alltid dem funker selv om dem lager lyd og banker, med meg banket alle jeg bytta, og laga lyd, men det var veldig svakt. De nye banka skikkelig og tikka ganske høyt Jeg har vel byttet ut 6 stykker på min Byttet først 2 fremme, som ikke gidde lyd fra seg, men etter jeg bytta, slutta 2 til og funke, bytta dem også, da var det faen meg 1 eller 2 til som slutta å virke, bytta dem og da funket det Enda opp med og bytte alle bortsett fra di to innerste bak, men bestilte nye dem også i tilfelle dem skulle ryke
nicklas 121 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Skrevet Mars 26, 2011 hva kostet dette da ? jeg trenger bare til bak
Alpejohn Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 hva kostet dette da ? jeg trenger bare til bak Kjøpte fra tyskland jeg, på ebay. Han jeg handla med kalte seg darius kaiser eller noe i den dur. Hadde sensorer til mange forskjellige biler. Tror jeg betalte 7-800 kr for 3 stk. Helt nye. Tror ikke dem var orginale da, men funker fint hos meg, bortsett fra at pdc modulen er gåen
nicklas 121 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Skrevet Mars 26, 2011 da skal jeg sjekke dette nærmere og prøve å få fikset noe takk for hjelpen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå