Gå til innhold

Hvor er ramme nummerene på e36 Coupe?

KillerFly
 Share

Anbefalte innlegg

Fant dette på en engelsk side.. Noen som kan bekrefte om det er et ramme nummer på noen av di plassene?

The car I'm looking at has the vin tags on front fenders, hood, doors, inner trunk lid edge, and behind license plate as per Richardsperry post. I just wonder why they would only phase them out off the inner rear quarter top edges.

Rear quarters do have VIN tags. They are upside down on the sides just above the rear bumper cover. Just about inline with the fuel cap. You may have to squeez the side bumper cover down a bit to see them. They are "bat" VIN tags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg svært dårlig i engelsk men mener dette ikke har noe med en E36 å gjøre.

Blantannet hood som jeg har forstått er panser har jo ingen ting men VIN å gjøre heller ikke dører, bak nummerskilt og ting jeg ikke helt skjønner så dette må være et annet bilmerke enn BMW

Her er i alle fall tips til hvor du bør lete.

Litt av poenget med dette er at de som jukser med bil og VIN ikke skal vite av alle plassene. Så hvis din bil er jukset med så finnes det ganske sikkert et skjult VIN nr som avslører det for BT.

- På dørkarmen / dør innlegg av fordørene (men noen ganger er vanligvis føreren passasjerens)

- På dashbordet ved frontruten

- På selve motoren

- På bilens brannmur

- I den venstre indre hjulbue bak

- På ratt / rattstamme

- På radiatoren støttebrakett

- På bilen tittel, registrering, Garanti / vedlikehold bok eller på erklæringene siden av bilen forsikring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg svært dårlig i engelsk men mener dette ikke har noe med en E36 å gjøre.

Blantannet hood som jeg har forstått er panser har jo ingen ting men VIN å gjøre heller ikke dører, bak nummerskilt og ting jeg ikke helt skjønner så dette må være et annet bilmerke enn BMW

Her er i alle fall tips til hvor du bør lete.

Litt av poenget med dette er at de som jukser med bil og VIN ikke skal vite av alle plassene. Så hvis din bil er jukset med så finnes det ganske sikkert et skjult VIN nr som avslører det for BT.

- På dørkarmen / dør innlegg av fordørene (men noen ganger er vanligvis føreren passasjerens)

- På dashbordet ved frontruten

- På selve motoren

- På bilens brannmur

- I den venstre indre hjulbue bak

- På ratt / rattstamme

- På radiatoren støttebrakett

- På bilen tittel, registrering, Garanti / vedlikehold bok eller på erklæringene siden av bilen forsikring

Hehe, engelsken min er ikke helt den beste den heller :P

Skulle være til en e36. Fant det på denne siden..

http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=332356

Men ser ut som jeg bare får prøve å se igjennom hele bilen og se om jeg kan finner noe neste gang jeg er der bilen står. Vet ikke om BT kan oppgi hvor eksagt hvor disse nummerene står?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...