Eksos Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Hvis man har E30 bør man i hovedsak ikke prate om pikkstørrelse. Man kan heller diskutere hvordan man i det hele tatt kan få en.. Dvs Kjøp E28! Så de som kjører E30 er altså ute etter pikk, med andre ord er mannfolk i E30 homofile? Jeg stemmer helt klart for å beholde S14 maskineri i M3'en! En E30 M3 er ikke original uten, og heller ikke fullgod etter min mening.. Det er nok en grunn til at denne ble utstyrt med en sint firer fremfor en sekser som er i "lillebror" 325i.. Kan bli grisetøff lyd i S14 motorene også, det er jo nesten halve opplevelsen! Og hvordan kan folk si at en original M3 går dårlig? Send meg en PM, så skal dere få kjenne på en Bmw som går dårlig! Skinnheis reagerte på dette 1
JulianS Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Hvis man har E30 bør man i hovedsak ikke prate om pikkstørrelse. Man kan heller diskutere hvordan man i det hele tatt kan få en.. Dvs Kjøp E28! Også har du de som må ha størst mulig bil med størst mulig motor for at folk skal tro de har stor pikk
bbmw Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Her va mye useriøs viss vass. S14 med 2,5 liter kit, datasprut, kammer og diverse kan bli bra det. Denne saken om S14 eller ikke er jo hva man vil ha. Eg for min del har E30 M3, men drømmemotoren S62 fra M5
Fekzen Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 terland> Om du kommer att göra en Alpha-N konvertering så försök få tag i en TPS (Throttle pos sensor) som kan ge liknande värden som LMM gör. Nu vet jag inte i huvet vad LMM på S14 motorn ger, men borde vara 0-5 v. Om du kan få den att gå "hyffsat" så att det går att tex köra med bredbandslambda och göra lite tester, så är jag intresserad utav att utveckla ett Alpha-N chip till M3 E30. Mvh// A.Fekzen
helgeb Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 terland> Om du kommer att göra en Alpha-N konvertering så försök få tag i en TPS (Throttle pos sensor) som kan ge liknande värden som LMM gör. Nu vet jag inte i huvet vad LMM på S14 motorn ger, men borde vara 0-5 v. Om du kan få den att gå "hyffsat" så att det går att tex köra med bredbandslambda och göra lite tester, så är jag intresserad utav att utveckla ett Alpha-N chip till M3 E30. Mvh// A.Fekzen tps brukes vel fra f. eks. s54 motoren??, intressert i alpha-n til s14 jeg også om du fikser et billig ingenting er som en illsint firer i e30m3
SSM Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 ingenting er som en illsint firer i e30m3 Jo, en illsint sekser
Fekzen Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 helgeb> Jo, det kan kanske fungera, jag vet inte exakt vilken utsignal en sådan TPS har. Ju närmare original LMM signal man kan komma , desto lättare blir det att få bra. Går din M3 E30 bra efter chipet jag gjorde åt dig helgeb? Mvh// A.Fekzen terland> Om du kommer att göra en Alpha-N konvertering så försök få tag i en TPS (Throttle pos sensor) som kan ge liknande värden som LMM gör. Nu vet jag inte i huvet vad LMM på S14 motorn ger, men borde vara 0-5 v. Om du kan få den att gå "hyffsat" så att det går att tex köra med bredbandslambda och göra lite tester, så är jag intresserad utav att utveckla ett Alpha-N chip till M3 E30. Mvh// A.Fekzen tps brukes vel fra f. eks. s54 motoren??, intressert i alpha-n til s14 jeg også om du fikser et billig ingenting er som en illsint firer i e30m3
JulianS Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Lukter jeg duell, firer mot sekser ? Hvis du overhode ikke merker noen forskjell på bilen fra s14 til s50 så lurer jeg virkelig hva du merker forskjell på
sm0k3d Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 ingenting er som en illsint firer i e30m3 Jo, en illsint sekser La nå trådstarter få velge selv hva han har lyst å ha i bilen sin da. å la han heller få svar på det han lurer på.
helgeb Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 helgeb> Jo, det kan kanske fungera, jag vet inte exakt vilken utsignal en sådan TPS har. Ju närmare original LMM signal man kan komma , desto lättare blir det att få bra.Går din M3 E30 bra efter chipet jag gjorde åt dig helgeb? det var deg ja , ja fungerer det, mye mer drag på toppen enn original
helgeb Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 har originale, hadde vel fått mer ut av kammene mine med litt justering, ser di skal ha andre grader innstilt enn originale, er cat cams, 275/278 mener jeg,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå