Gå til innhold

Tenker på å handle en førstebil

Cortese
 Share

Anbefalte innlegg

Sikkert en helt grei bil, men strikkmotoren på 1,6l er vel ikke mye å satse på? :) Ville nok investert i en 320 eller lignende :D

Men på den andre siden blir du nok helt sikkert fornøyd med denne, førstebil er alltid morro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville gått for en 318i, mener på at det var mye tull med 1.6 literen, noe med regreima om jeg ikke tar feil?

Tar litt feil der, er kjede på denne da den har M43 motor .

Som er en bra motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor snakker selger om at reg.reim er byttet ? Denne har jo M43 med kjede som flere sier.Man må alltid prute med fornuft,å hør om han har kvitering på deler som er byttet,som han burde ha hvis dette ikke er lenge siden er gjort,så er du litt mere sikker på at dette stemmer,da mange legger på litt.

Har skiftet ut flere slitte deler, blant annet støtdempere fremme, bremse-rør, håndbremse vaier, reg. reim, bensin pumpe osv.

Har noen rustflekker i hjulbuene og en bulk i høyre bakdør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde egentlig godt for en 318IS , bruker ikke alt for mye og går helt greit som førstebil ;)

Er litt vanskeligere å finne rundt her i området og tror ikke jeg ønsker å bruke mer en 20-25.000, da regner jeg med at noe rust eller bulker følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem E36 318is. Det er solgt langt flere E36 318i/320i og prisene er deretter. Økonomimodellene når det gjelder E36 er 316i og 318i. Husk at det er M43 motoren som har kjede... ca. 1993-98 når det gjelder 316i og 318i. Det er i praksis liten forskjell på M43B16 og M43B18 motorene (hhv. 316i og 318i). Litt mer dreiemoment kom i 1998 da motorvolumet økte til 1,9 liter. Kjøp den nyeste og best vedlikeholdte E36 316i/318i du har råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...