TRF Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Hei, for en tid tilbake var jeg og venner å kjørte go kart på den nye banen rett utenfor Kristiansand. Han som drev dette solgte noe elektriske scootere som var lov å kjøre uten førerkort. Noen som vet noe om dette? hvordan få tak i, pris, info, hva som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Disse trenger du ikke lappen for å kjøre http://www.biltema.no/no/Fritid/lek-og- ... l-3-hjuls/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Det var nok ikke helt dette jeg var ute etter. Noen som vet noe om hva jeg prater om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ofidjel Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 http://scootipuff.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Takk skal du ha Vet du noe om den? "muligheter" osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinkhelikopter Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 El. sykkel Lys, foran og bak Bremselys, blinklys og horn lås på bakhjul Kan kjøre opptil 25 km/t med batteri og pedaldrift (PAS-system) Kan kjøre 6 km/t på håndspeed Rekkevidde: opp til 60-70 km. Batteri: 48 VOLT, som er det største man kan ha etter EU og Norske regler Kurv foran, hanskerom, rom under sadel og i toppkoffert Ingen bensinutgifter Ingen eksosutslipp, "dette er det miljøvennlige alternative" Ingen parkering, bom, vei eller årsavgifter Dekkes under innboforsikringen Kan brukes på vei, gang og sykkelsti, men IKKE på motorvei Anbefalt fra 12-14 år og oppover Ingen sertfikater trengs Godkjent i Norge EU-godkjent Bruk hode, BRUK HJELM Etterpå kan det være for sent (etterpåklokskap hjelper ikke ved ulykke) TA ANSVAR, FØLG TRAFIKKREGLENE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 leste det jeg tenker på muligheten for å "justere" den litt, og om folk har hatt problemer med å bruke denne, da jeg ser at politi og vegvesen ikke var så imponert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Dem går som bare det. Vennen min blei stoppa av politiet og dem sa dette var ikke lov, han printa ut dokementasjon på at det var lov men da må du ha på hjelm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Ok. Vet du hvilken dokumentasjon det er snakk om? og hvor den finnes? evt mulgihetene for å justere denne litt? Jeg forstod det som at årsaken til at vegvesen var så fortvila her var at det er veldig enkelt å få disse til å gå "45" eller noe sånt. ? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 vanskelig å skjønne spørsmålet hylle? du aner ikke hvorfor jeg spør om dette. jeg trenger vel ikke å dele min fødselsdato med deg men jeg har alle førerkortklasser utenom buss, egen bil, egen tung mc. Og har hatt siden 2003. nå, tilbake til topic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Prøv mopedportalen du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 selv om jeg mislikte din måte å entre topic på, så sier jeg takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Mente det ikke som noe negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 da beklager jeg min snapping, og sier igjen takk for tipset. søkte litt rundt på mopedportalen, finner ikke så mye. Jeg er litt skeptisk til et uregistrert "gråsone" kjøretøy som selger sier ikke er noe problem å kjøre med, mens vegvesen og politi vil det hele til livs. andre med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå