engen90 Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Har du fått balangsert felgene? Personelig syns jeg det virker logisk at det er noe med hjula når ristinga kom etter at du bytta hjul. Ubalangse/kast kan kun være mærkbart i en hastighet (fra 80-100 f.eks.) Jeg ville i vertfall begynt med det da, det er lett/billig og få skjekka og fiksa.
sm0k3d Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 ja, har hatt dem hos felgspessalist, og dem sa at felgene ikke var kjeve eller hadde kast. De tok også å avbalangserte dem.
viggo E34 Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Casterstag med C, å dødgang kan være foring i hjelpesnekke, men kan jo være en ide å få bilen i lufta å sjekket foringer å slikt da
sm0k3d Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Casterstag med C, å dødgang kan være foring i hjelpesnekke, men kan jo være en ide å få bilen i lufta å sjekket foringer å slikt da finner ikke noen deler som heter Casterstag på koed eller meca.. Gi meg en link med det da. Hvordan ser foringene ut hvis dem er ødlagte?
viggo E34 Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Du finner det om du ser på http://nettbutikk.gsbildeler.no/ søk på din bil, forstilling så finner du det med K hehe her finner du også tegninger å div men hadde sikkert ikke vært dumt å bare svingt innom ett verksted å spurt om dem kunne tatt en kjapp titt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå