e30powah Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 hei skal montere sorte de på min ny innkjøpte e30 og lurte da på er jo ikke samme kontakt på preface så facelift, men er det bare og klippe og skøyte kablene eller må det til meir drastisk opprasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Prefacelyktene er jo mye mindre enn facelift, og utformingen er helt annerledes, så dette tror jeg ikke blir seendes bra ut uansett om du kobler om ledningsnettet. Kjøp deg heller Startec eller preface MHW lykter som er bolt-on. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 front lykte ikke bak det blir jo bare surr hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Jeg monterte iallefall sorte-hella på min gamle bil, var nesten plug and play det Det er jo bare pluss og minus, ikke noe hokkus pokkus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Da leste jeg feil, hehe! Da er det bare å skjøte om på lyktene ja, har gjort det samme på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Det fulgte med adaptere til pre-face ledningsnett når jeg kjøpte sorte hella fra koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 nei eg har skøytet funket som fjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Nei? Som Yngvejos skriver så fekk han levert kontakter som passa over til preface.. Eg og fekk levert kontakter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Ja, men ikke alle har de koblingen, er noe som heter bruktmarked. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 som sagt så ja brukte lykter eg kjøpte derfor, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå