TOREBMW Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 hei. tenkte jeg skulle kvitte meg med dis4 og gå over til audi coiler isteden. er det noen som har gjort dette før og kan hjelpe meg med hvordan dette skal kobles. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Hvorfor skal du gå over til audi coiler foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 for da slipper jeg dis4, coiler og coil ledninger, sparer masse plass. skulle bare finni ut hvordan det skal koples Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Hør med Crister på PBC auto, han kan dette mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 takk yngve. skal prøve og ringe han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 skriv åssen det skal kobles etterpå da skal snart gjøre det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 for da slipper jeg dis4, coiler og coil ledninger, sparer masse plass. skulle bare finni ut hvordan det skal koples åja:) sikkert ikke dumt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Jeg trenger også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 de som trenger koblings skjema og coiler til en god pris kan kontakte meg! nå trenger jeg bare noen som er flinke på haltech, sliter litt med innstillingene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Trenger koblings skjema til m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå