ZhilleN Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Bbs motordport 17" da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Bbs motordport 17" da? Spørs ka du gir imellom d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Da tror jeg du har trykt feil Stemmer;) Men det jeg lurte på var om du tok noe i innbytte?.... BBS rs 16"? Matt svarte? BBS RC 17" med gull senter? BBs RC 17" med grå senter? Lov å spørre;) Takk for svar! Hei. Lurte på om du hadde noe som passer e36? Mvh Sindre. Det tror jeg ikke. Dette er felger som har stått på e28. Blir vel litt feil inpress kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Ingen problem å få disse på e36. må vel evt bare bruke en liten spacer forran KANSJE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Prøfte de bak på e36 i dag, med litt strekk går dette helt fint bak hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Knepper sikkert dekk på disse snart om ingen er intrisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Skjønner ikke at disse ikke er solgt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 Er sikkert 10 intriserte som sender på PMer, men ingen har jo kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Skjønner ikke at disse ikke er solgt enda Vil du jeg skal kjøpe de? ;P Mangler penger, men glor etter nye felger ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Skjønner ikke at disse ikke er solgt enda Vil du jeg skal kjøpe de? ;P Mangler penger, men glor etter nye felger ^^ Nei, for da må jeg ha meg nye haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinbmwmkiller Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Hvis jeg gir deg 15 000 kr. sender du de da til meg via posten ? eller må jeg kjøre helt fra akershus for å hente de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Ingen problem du Men skal ta noen nye bilder å sende deg, den ene felgen har noe småriper som er greit å vise før evt salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå