Sting3r Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Hei Går det fint og kjøre med- 8,5x17 med 215/40/17, og 10x17 med 245/45/17? Innpress ET20 Vil disse gå rett på bilen uten valsing eller spacere? Og vil dekkstrekket bli bra? Skal kjøre Borbet A på E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sting3r Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Bumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Det vil nok gå veldig bra. Trenger ikke og valse eller noen ting. Men du trenger kanskje senterringer? Det måtte ihvertfall jeg med slike felger på min e34 Jeg har helt like felger som deg bare med enda større dekk dimensjoner og det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sting3r Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Håper det blir bra Skal senkes 40/40mm, og håper dette også vil gå bra? Prøvde den ene bakfelgen, og det er 1 cm klaring til travers bake.. Er dette normalt, og vil fungere problemfritt? MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 1cm til bærearmen på bakhjulet? tror jeg har 2-3mm klaring der. går fint det. Skulle ikke bli nødvendig med valsing eller noe med litt senk heller, men 40/40? du er obs på at hjulbue bak på E34 er mye lavere enn fremme? mao vil det se ut som om du kjører rundt med et flyttelass i bagasjerommet til alle døgnets tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sting3r Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Hehe, har tenkt på det! Lurer på om jeg skal senke foran og la være bak? 40/0 med andre ord? blir det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Jeg hadde 60/30 en periode og det ble ikke så værst. dog syntes jeg fortsatt den var for høy fremme og for lav bak. har sikkert et bilde ettellerannet sted. Edit: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sting3r Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Senke 40/0 da? blir det bedre kanskje? den blir ikke å stupe med fronten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Får du tak i det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Får du tak i det da? Bare kjøpe 40mm senkefjører foran det og la baken være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Får ikke det godkjent da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Nei. tenkte ikke på den biten jeg. Vet ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sting3r Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Det går bare fint.. Han jeg kjøpte det hos hadde det godkjent i vognkort med senking foran.. Har faktisk bilde av det fra vognkortet hans.. Har 40/40mm Apex senkefjærer liggende skjønner dere, så jeg lurte på KUN senke foran? Tror gjerne det vil se bedre ut enn 40mm senk all over.... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Du får bare prøve. Vær obs på at bakfjørene kan ha seget med årene, så det er ikke sikkert den vil bli mye lavere med senk. Ellers kan du jo gjøre som meg, og prøve 2 faste senkesett før du går over på justerbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sting3r Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Hehe, skulle gjerne hadd det, men har ikke råd atm, såå.. Ingen som har bilde av E34 med senk foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå