bingo Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Vet ikke om det er noen som leser denne tråden, men visst det er det har jeg ett spørsmål, har fått en sånn litt rar knirke dunke lyd bak, så igår sto jeg å hoppet opp og ned på på hengerfeste, å det ene bakhjulet fikk så mange forskjellige vinkler at det så nesten skummelt ut så at det er noen dårlige foringer bak der er det vel liten tvil om. men det jeg lurer på er, passer bakstillingen på sedanen over på touringen? for da kan jeg jo bare skifte foringer å fikse opp den,å sette den over på touringen isteden for å være uten bil en stund mens jeg skifter foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Jeg er 85% sikker på at den passer over. Slå opp delenummeret på RealOEM.com, på både sedan og touring. Er de like er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Dette stemmer overens.. 110% sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Takker er jo bare å begynne å skru da, må bare en tur til Rodos først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Din bil eller? Skulle hatt meg en slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 du tenker på den bil frakteren? nei det er ikke min. er han roy fra haugesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 Fikk limt på noe lamin-x idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Hvordan var det å legge på? Ser for meg at det er ganske stress, hehe. Hvilken styrke brukte du? Ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 enkelt å legge på egentlig,tykk film som du skal være god for å skade. men kunne tenkt meg at de var litt større, de passet liksom akkurat, så var ikke mye rom for feil når du setter filmen på,mulig jeg brukte litt for lite vann så jeg ikke fikk justert den etter jeg hadde lagt den på lykta. styrken så jeg aldri på, jeg kjøpte det av en her inne å tok en kjangs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå