quandt1960 Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Har en helt lik lyd fra motoren når den er kald. http://www.youtube.com/watch?v=ErRM5o3meMw Men så forsvinner den etter at motoren er blitt varm. Er vannpumpen gåen??
hao Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Mener det er strammehjul til vifterem (dynamo) Hadde det vært vannpumpe ville du også hatt problemer med temperatur eller litt vannlekkasje under vannpumpa?
quandt1960 Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Hmm, ja har tenkt på det og for temperaturen er helt fin sentrert hele tiden. Ikkje godt å si. Tror eg bare må hive den på service for det er dødsirriterende.
hao Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Tror eg bare må hive den på service for det er dødsirriterende Det er vel bare et tidsspørsmål før reima ryker
quandt1960 Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 Men kluet er at lyden forsvinner når motoren er varm etter 10 min....kan umulig være reima da vel?
hao Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Det var litt rart det ja. Da vet jeg ikke men ville eliminert en del ting da. Sørge for at alle reimhjul sitter fast. Sjekket strammehjul Sjekke at dynamo sitter fast. Mulig du kan se uvanlig slitasje på reim. Plukker du av deksler og viskosehjul er det lett å få sjekket alt dette Kan også se etter metallspon/grått støv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå