PIIIPower Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Må ha en frontfanger for å få bilen igjennom EU. Om du har en kjip fanger liggende som bare vil bli kvitt, eller om du har en litt mer facy med tåkelykter og spyling er ikke det avgjørende. Hadde ikke tenkt å legge alt for mye i dette så har du en ny org M5 fanger med lys og spyling i gull er nok ikke jeg den rette kjøperen for deg Penger byttes mot fanger Bryn-Lørenskog-Lillestrøm-Skjetten-Fetsund-Sørum/Blaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Har en facelift fanger med små skader. 500kr ved henting. Spydeberg @ Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Har fått tilbud om ett par stykker i Østfold, men det blir litt utafor min rute.. Noen i "mitt" området som har noe liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 har liggende på lærenskog den er sølvfarget er ikke helt sikker hvilken sølvfarge. er med tåkelykter men uten plastikkdeksler i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 viewtopic.php?f=14&t=190697&p=2046036 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå