Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet består i at rutene vil verken ned eller opp når jeg trykker på knappen i bilen. Rutene går ned litt når jeg åpner dørene men ikke nå fart i knappen. Hva kan det skyldes?

Skrevet

Jeg hadde samme problem på min. men dine gikk ihvertfall ned når du åpna døra :P

Hører du noe i releet? Funker takluka?

Skrevet

Ja det er under rattstammen. Da er det fordi Releet mest sannsynlig er gåent. Ta ett lignende releet fra sikringsboksen å prøv. Da tipper jeg det funker!

Det er enten orangsj eller hvit det releet som er der. Står ved siden av ett crash alarm releet. Pleier å gjøre det.

Skrevet

Skiftet ut det orange releet med et nytt et. Fremdeles ingenting som skjer når jeg prøver rutene eller takluka.. Hører ingen tikking fra releet heller.

Skrevet

Hvilken sikring sikter dere etter da? Fant en 30 amp som sto under fehrnster men denne ser hel ut.. Skal ta en titt til å se om jeg får bytta den for å sjekke om den er brent.

Skrevet

Var å sjekket sikringene nå. Fant da ut at begge sikringene var i orden. Men sikring nr 19 va litt løs. Den har ingen plass å stikke seg ned i. Kun plasten i rundt.. Kan dette være problemet mitt? Sikring 14 og 19 var vinduene.

IMG_0242.jpg

Skrevet

Det mangler en sikring der..Hva er den til? at den satt litt løst... tviler..

ja Visst den ikke har noen plass å stikke seg nedi så skal den jo ikke være der.

Ser jo en slot der hvor det ikke er noe sikring. Sett den nedi der

Skrevet

Sjekk at sikringen til sentrallåsen er hel. Denne er 5 amper mener jeg å huske. Er den gåen, funker ikke elvindu heller.

Hadde samme problem. Ingenting virket, og det viste seg at pga defekt bakluke lås gikk sikringen til sentrallåsen, og da sluttet elvindu, soltak og intreørlys å fungere. Klødde meg en del i hodet før jeg fant ut av det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...