jørn_318i Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 sidespeilet få førerdøren min har begynt å bevege på seg når jeg starter bilen og går ut av stilling dette er da den innfelbare delen som beveger seg, noen som har peil på hva dette kan være? prøvde å prate med bmw forhandler her men fikk bare beskjed om å bestille time..
pedro Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Hei Har du folde speil Jeg sprayet mine foldespeil med rustl;ser og beveget de fram og tilbake en god del ganger. Venstrespeilet trodde jeg skulle falle av. Etter noen ganger med rikling fram og tilbake BEGGE veier ble det ikke bedre og jeg bestilte time. I ett parkeringshus maatte jeg ta inn speilene og da jeg trykket p[ knappen for aa faa dem ut igjen var de strammet opp og alt virket som det skulle og Stenshagen ble snytt for en jobb Tror motoren trakk ett eller annet p[ plass
jørn_318i Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 har prøvd å trykke på knappen og da gikk speilet heelt ut av stilling nå går det enten helt intill døra eller helt ut mot framskjermen og den stopper med et stygt knekk som at det er et plastdrev som glipper over
Leo Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Kan det være skit på sensoren i speilet? Som gjør at den ikke vet hvor den er? Da må du ta av speilet å reingjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå