noobonbmw Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Hei:) Noen som vet om en plass der jeg kan få kjøpt sånne xenon-look pærer til parklys og tåkelys(5w5 og hb4 til E46 98mod??) Takker:) Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 biltema. torshov bilrekesita. bilxtra. og alle lignende steder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 www.ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Hadde heller gått for led eller xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Har et sett 5W Xenon look pærer igjen på lager. HB4 kommer inn på slutten av uken. Xenon look pærer Husk 10% bimmersrabatt på disse prisene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 xenon look pærer funker dårlig etter mine erfaringer. led er nice. kjøp hvite led:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 har begge 2. Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Selger de led pærer til parklys på E39, på Biltema?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Selger de led pærer til parklys på E39, på Biltema?? det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Selger de led pærer til parklys på E39, på Biltema?? det tror jeg Åh, det sjekka jeg ikke, men må ta en tur hvis det er tilfelle da Gjelder det tåkelys også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Selger de led pærer til parklys på E39, på Biltema?? det tror jeg Åh, det sjekka jeg ikke, men må ta en tur hvis det er tilfelle da Gjelder det tåkelys også? tåkelys pære har dem ikke. men finn ut hvordan pære det er. og bestill fra nettet! EDIT: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2-H3-68- ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noobonbmw Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Har bestemt meg for å droppe xenon look pærer og heller vente te lønninga kjem så blir det helt nytt lys sett på meg, xenon-kit i nær,fjern og tåkelys samt prøve og finne et bra AE-sett te en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå