raambakk Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Hei tok nettopp av rattet på bilen min og koblet fra airbagen.. når jeg koblet den på igjenn begynte airbag lampa og lyse.. hvorfor de ?? noen som vet ? er veldig irriterende den skal blinke takker for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Fordi du ikke tok av + polen fra batteriet 20min i forkant slik man helst bør gjøre. Mest pga risikoen for å få puta i trynet, men også for å slippe at lampa begynner å lyse... Lampen kan nullstilles manuelt med en lask i diagnosesikket (søk på forumet) eller med diagnoseverktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Tror faktisk du må ha "diagnoseverktøy" for å nullstille airbag lampa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raambakk Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 okei har også ett speedometer som lever sitt egent liv.. viker kun av og til. hva kan det ha seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Typisk feil på disse bilene, at speedomteret lever sitt eget liv. eller henger seg opp osv... kommer av feil i kretstkortet som regel eller at det er dårlig kontakt til kontaktene bak på speedometeret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå