Tzunami Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Jeg selger et Gopro-kamera da jeg har kjøpt meg to, men kun har bruk for et. Det koster fra 3600,- i Norge, men dette selges for HBO 2700,- Link til info om kameraet: http://gopro.com/cameras/hd-motorsports-hero-camera/ Ta kontakt på PM eller mail! joachim.bech@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ubersimen Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Dette var ett bra tilbud, hadde jeg bare hatt penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Bare til opplysning, ikke mening å ødelegge denne salgstråden. Tilbudet var bra til å være i Norge. Men... Kameraet får du for 2100 inkludert frakt fra gopro.com Og det vet jeg fordi jeg nettopp har kjøpt det der fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Det er klart man kan få det billigere, men du må jo huske på fortollingen osv, så er ikke akkurat fortjeneste på det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå