Kvasi Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Har en diamantsort E30 touring og et sett hvite sekseika 17" jeg ikke har prøvd på bilen ennå, og lurer litt på om jeg skal lakke de før sommern kommer eller vente og prøve først.. Så, hva syns dere, og noen som har bilder av sort bil med hvite felger på lur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Gammel bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krtors Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Gamle bilen min, mørk bil og hvite felger er rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alecxz Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 er det en omega lotus som skuer mitt øye bak der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Gamle bilen min, mørk bil og hvite felger er rått! Syns også det kan være gromt. Men på en anonym stasjonsvogn ser jeg for meg at det kan bli skikkelig feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå