RobinB Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Trenger styresnekke til min 1992 520i Touring. Må jeg finne navn og nummer på den for å finne en match, eller kan jeg bruke fra "alle" E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Du kan bruke alle utenom servotronic snekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinB Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Høres bra ut. Da lurer jeg bare på hva servotronic er slik at jeg kan unngå dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Hei. Jeg har en tight og god styresnekke fra en 1992 525ia Touring. Den passer sikkert på din bil. Kan selges for 1.000 kr inkl frakt. Prøv å få byttet hjelpesnekkeforingen og. En slitt foring kan føre til mye slakk i styringen. Den er ikke dyr, men krever at en må bruke pressverktøy for å få byttet. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinB Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Hei.Jeg har en tight og god styresnekke fra en 1992 525ia Touring. Den passer sikkert på din bil. Kan selges for 1.000 kr inkl frakt. Prøv å få byttet hjelpesnekkeforingen og. En slitt foring kan føre til mye slakk i styringen. Den er ikke dyr, men krever at en må bruke pressverktøy for å få byttet. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Ser ut som jeg har fått tak i. Hvis det mot formodning skulle skjære seg tar jeg kontakt med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 sjekk snekka NØYE for slakk.. Eirik viste har peil på det han selger. Så ville brukt han om du ikke er helt sikker på hvordan man får sjekket slakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinB Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Har bestilt den "oledra" hadde til salgs. Blir selvfølgelig sjekka for slakk før montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå