Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 518 og kanskje snart en e39 540 manuel.

har fram og bakstillig fra e34 vet at bakstilling passer men framme vet jeg ikke? vil helst ha fram stilling fra e34 har alt så det hadde vert knall om det passa:)

hadde vert sykt med m62b44 i e28:)

takker for svar marius østby

Skrevet

bakstilling fra e34 m5 måtte hvertfall kortes inn.. borre større hull i fjørtårna ?

veit ikke om traversen framme passer , men har selv brukt e34 fjørbein med alt av stag fra e34 ..

Skrevet

traversen er ikke lik og passe rikke om hverandre.. fjørbein, stag og remser passer... muligens ikke stabstaget, men usikker

  • 2 months later...
Skrevet

Hiver meg på her jeg. Hvor problematisk er det å putte en m62 i en e28 518? Feks en m62b44?

Hvordan er det med startsperre og ledningsnett? Motorfester, girkassetunnel?

Hvilket understell matcher effekten til denne motoren?

Har lyst på e28 med åtter :D

Skrevet

bruker hele elnettet fra e39 da er man kvitt det problemet.

blir det samme som m60. lønner seg og bygge om till tannstag noe trangt med eksos må bygges om.

tenkte og bruke en alpina b10 diff fra v8er jeg skal bruke e34 bakstilling.

Skrevet

Okey, tannstang fra feks e34?

Elnett fra e39, altså motorledningsnett?

Og ang bakstilling, hvordan stikkaksler osv? Hva er en fordel ved feks turbobygg senere? :)

Skrevet

e34 har aldri blitt levert med det hehe:P bruker fra z3 den skulle vist ha litt lengere styring på hjula når legger over:)

bruker det som sitter fra e34 må bar bredde litt bak men det gjør ikke noe hehe.:)

bruker hele el-nettet fra e39 gidder bai-passe ewsene:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...