Jesse Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 SOLGT! Pen orginal 540i med manuell 6trinns girkasse. 0-100 på 6,3 toppfart på 250= V8 på orginale 286hk. Shadowline. Brembo/greenstuff-bremser. Bilstein senkesett,godkjent senket i vognkort. BBS 17, innerste del er lakkert i bilens farge, RÅE felger. 17toms vinterhjul. Alle servicer! Siste på 230k. God teknisk stand. Er noe småplukk på bilen, ta kontakt for mer informasjon. Årsavgift betalt Bilen har det meste av utstyr, nevner noe: Elektrisk ratt, stoler, dobbel takluke. Telefon som fungerer+++ Bilder: Sms/mail for mer informasjon. Pris 79.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 I think i shat my pants... her er det såååå mye riktig, takk for at du deler bilen med oss<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markus-andre Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 nydli bil! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Interessert i bytte? Hvordan er det med forbruk mtp manuellkassa? Du nevner også at det er noe småplukk, hva er småplukk? Mvh Sindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Interessert i bytte? Hvordan er det med forbruk mtp manuellkassa? Du nevner også at det er noe småplukk, hva er småplukk? Mvh Sindre. ja hva er småplukket??? nydelig bil da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Takk for svar folkens! Og så hyggelige tilbakemeldinger Jeg har sendt ut PM med småplukket til de av dere som har sendt meg PM, og de som har skrevet i tråden. Her kommer noen flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 denne var noe for meg. må bare få solgt 320td så kanskje jeg kjøper bil av deg om du har den. marius østby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Send meg info også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Mulig å legge ut info her i topicen også? sikkert flere som vil vite hva som må gjøres også uten å ta det på pm. Bare et forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Jeg ønsker kun seriøse hendvendelser. Da er det best sånn her syns jeg, men kan se litt fremover. Er ganske stor pågang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Nydelig bil du har der. syns nesten det var litt billig jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Takk for det! Det er mye bil for pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Helgebump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Helgebump! Heisann, Har du denne bilen enda? Ønsker en pm med info, pris etc... Har en kompis som er meget interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå