Gå til innhold

E30"M3" S50B32-LR1, kikker litt på vanosen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for kompliment. Jeg syns den orginale temperaturen i angeleyes og tåkelysene står bra til blå bil og gullfelger.. Du er ikke akkurat usynlig selv heller.. ;)

Stemmer at jeg traff deg i knarrevik også. Visste ikke om du fikk det med deg..

Du har ikke noen deler liggende du vil bli kvitt? Ferdiglagde bremserør, bremseklosser til e36m3, bremseslanger, håndbrekkswire til e30m3 div an6/an8 koblinger?

• Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet
Den bunndelen du har kjørt med, hvordan har den blitt så da? Kvass kjøring, skade eller "morken" over tid?

Sleng ut bilder med felgene ja, det må du :)

Måtte låne meg noen da de jeg hadde var moddet så jeg ikke fikk brukt originale endeledd, så det er ikke etter smellen, var ikke nok trøkk til å bøye disse.

Var egentlig bare for å få bilen flyttbar, men ettehvert som det begynte å klø litt i foten måtte jeg bare ut på tur.

De har sittet på en bil som har vært på taket mener jeg.

Tenkte litt på en ny trend da jeg så denne:

ohaowgpwwr8m08syrkx9.jpg

Man har jo ratlook, hva blir dette? Birdlook? Shitlook?

Tror M3en hadde passet med denne stilen, pluss at jeg ikke trenger å vaske så mye.

Skrevet

Som lovet, her er bilde av bilen tatt tidligere i dag.

Har ennå ikke fått somlet meg til å montere kanalskjørtene ennå.

Og ikke hat felgene, de er litt på prøving og feiling etter fargekomboer, sånn de er i dag står de ikke så bra til bremsene, men ellers fine til lilla.

ygr5zhmyslvu6atzmewz.jpg

Skrevet
Takk for kompliment. Jeg syns den orginale temperaturen i angeleyes og tåkelysene står bra til blå bil og gullfelger.. Du er ikke akkurat usynlig selv heller.. ;)

Stemmer at jeg traff deg i knarrevik også. Visste ikke om du fikk det med deg..

Du har ikke noen deler liggende du vil bli kvitt? Ferdiglagde bremserør, bremseklosser til e36m3, bremseslanger, håndbrekkswire til e30m3 div an6/an8 koblinger?

Har fint lite deler igjen nå dessverre, men ser du har bestilt deg en del.

Eneste jeg kunne fått ordnet er bremserør, har målene til E30 i hodet så tar meg ikke mange minuttene å lage opp et sett.

AN koblinger har jeg bare AN12 og opp til AN16 liggende, skal jo bruke en del av de til tørrsumpanlegget.

Mener at bremseklosser til E36M3 er de samme som sitter på mange E46 og femserier, var en del hundrelapper forskjell i pris når jeg bestilte selv om det var samme delenummer.

Ellers de siste dagene har det vært mye jobbing og bare littegrann småputling med bilen, fått koblet til stereo f.eks. og ellers bare etterfylt med noen skruer og bolter her og der, begynner å nærme seg en helt og godt sammenskrudd bil nå.

Ellers masse vasking om dagen da det er rimelig vekslende våte og tørre veier om dagen.

jsqchpz26idenoalxfvr.jpg

hoh5phj20fbnq0eqj59k.jpg

Jeg måtte fylle litt her forrige dagen, pumpen stoppet på 975, det kunne jeg ikke ha noe av så her var det bare å skvise innpå litt til.

s8uhqrwzutm8abf7autt.jpg

Greide å få firesifret på telleren, syke priser om dagen altså, men jeg trøster meg med at her på skjæret koster 98 samme som vanlig95...

Skrevet

Fikk pakke i posten i dag, ett stykk komplett kjørekomputer.

Gledet meg skikkelig til å koble opp da den gamle plutselig sluttet å virke, se bort ifra lys i knappene da.

koblet opp den nye kjørekomputeren, med nytt ledningsnett og releboks og hele pakka, ikke noe liv her heller???

Noen som har vært borti dette før?

Prøvd å søke på nett uten videre forklaring, eneste jeg leste var at jeg kunne koble den fra i rundt 24t og da skulle den virke, men den nye har jo ikke vært koblet til på mye mer enn 24t.

Skjønner ingenting...

Skrevet
Fikk pakke i posten i dag, ett stykk komplett kjørekomputer.

Gledet meg skikkelig til å koble opp da den gamle plutselig sluttet å virke, se bort ifra lys i knappene da.

koblet opp den nye kjørekomputeren, med nytt ledningsnett og releboks og hele pakka, ikke noe liv her heller???

Noen som har vært borti dette før?

Prøvd å søke på nett uten videre forklaring, eneste jeg leste var at jeg kunne koble den fra i rundt 24t og da skulle den virke, men den nye har jo ikke vært koblet til på mye mer enn 24t.

Skjønner ingenting...

Dette er jo koblet til speedometeret, noe skummelt som kan ha skjedd med den?

Mottar jo data fra den, så muligens der problemet ditt ligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...