Øyvind L. Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 TUSEN spenn for og fylle 65liter!!! Faen gruer meg til å fylle 90l på min E30..
S:M:G Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Tvilsomt i grunn da dette ikke er tuklet noe med, litt usikker på når det tok kvelden, men enten når jeg loddet på ny kontakt til tempføler(skulle ikke ha noen innvirkning), eller når plutselig tåkelysene mine begynte å tulle seg, vet ikke hva det var men plutselig virket de igjen. ellers virker alt elektrisk i bilen som det skal.
S:M:G Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 TUSEN spenn for og fylle 65liter!!! Faen gruer meg til å fylle 90l på min E30.. Ja det koster å være kar nå om dagen, men er jo en del å spare på å fylle søndager. Noen går i kirken, andre på bensinstasjonen...
Steven Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Sjekka jordinga til kjørekomputeren da? tror den er jorda i en bolt i området rundt rattstammen bak instrumentpanelet. Om jeg ikke husker feil er det to brune ledninger som henger sammen med en kabelsko i enden til jord. Ellers er det vel forskjellige stikk under instrumentpanelet som også som hører til BC. Ett henger på rattstammen sammen med en klysse andre stikk, og så er det jo den som går inn i instrumentpanelet. Utenom det er det vel noen ledninger som går litt rundt. Og så til slutt sikringene som jeg kan komme på, men de har du vel sjekka
S:M:G Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Sjekket alt det du nevner. Får se i morgen hva som skjer når jeg plugger i computeren igjen.
S:M:G Skrevet April 19, 2012 Forfatter Skrevet April 19, 2012 TUSEN spenn for og fylle 65liter!!! Faen gruer meg til å fylle 90l på min E30.. Hehe, ble enda bedre i dag, men fikk klemt på noen liter til: Men da ble den full og da: Fikk pakke i posten igjen i går med link og programvare for å få klådd litt i ECUen, greit å ha med seg til ringen så jeg ikke kjeder meg i hjel. Ellers har jeg omsider fått montert kanalskjørtene, og brukt tiden på å klargjøre bilen for tur, satser på at dette skal gå greit uten alt for masse tull. Dog har jeg ennå ikke fått ordnet med kjørekomputeren, har rett og slett ikke giddet å kikke noe på det.
BilBruker Skrevet April 20, 2012 Skrevet April 20, 2012 Får håpe du får en knakende god tur til verdens mest spennende ring! Håper du får tid på tilbakeveien til å sparke litt dekk Husk å knipse mye bilder av turen!
tommyheimberg Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 mye penger går det med opp og ned til tyskland i bensin ?
Øyvind L. Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 mye penger går det med opp og ned til tyskland i bensin ? Det er ca 100 mil hver vei ifra Hirtshals. Bare å starte å regne hvis du vet hvor mye bilen din bruker.
BilBruker Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Hvilken dato er du i Norge igjen Simen? Tenkte bare å planlegge å være i Hønefoss den dagen hvis du skulle komme innom å sparke litt dekk
S:M:G Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Spotta deg med sartor i dag fresht med gule lys Kan dessverre ikke si jeg spottet deg i går, er litt i drømmeland på vei hjem fra jobb, så om noen blinker på meg eller noe sjekker jeg stort sett om lysene er på. Men takk for tilbakemeldingen, er veldig glad i lysene selv, var verdt ventetiden.
S:M:G Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Eller har det ikke vært spesielt mye som har skjedd etter jeg kom fra tyskland. Mye greier på privaten og ny og gammel jobb, så til helgen har jeg første fridagene siden april så da blir det en visitt til Larsen. Har fått ordnet meg et originalt innsug som jeg skal teste ut og ha på for visning av bilen, så driver å filer litt på dette om dagen da, men blir ikke helt klok på oppsettet mitt kontra andres, da det er så vidt jeg trenger å lage utsparing i plenum for at det skal passe med bkf. Snart tilbake for fult med spennende planer. (ps, interiøret er for salg da dette ikke inngår i planene) Og ikke minst, må ta med ett sånt når først legger igjen noen ord...
sv90 Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Spotta deg med sartor i dag fresht med gule lys Kan dessverre ikke si jeg spottet deg i går, er litt i drømmeland på vei hjem fra jobb, så om noen blinker på meg eller noe sjekker jeg stort sett om lysene er på. Men takk for tilbakemeldingen, er veldig glad i lysene selv, var verdt ventetiden. heheh er ganske svimete sjøl så det går fint
S:M:G Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Mens jeg uansett ikke har noe annet fornuftig å ta meg til for øyeblikket får jeg vel hive inn noen bilder fra turen til ringen. Obligatorisk stopp på vei over fjellet. Avreise etter mellomlanding på Hemsedal. Flott føre for sommerdekk... Må jo ha et bilde eller to fra Brünnchen med og, skulle helst kommet meg litt nærmere banen, men det fantes det ikke bakkeklaring til. Her fra Antoniusbuche, Som man kan se av bildene hadde vi stort sett grått og kaldt vær, med lite turistkjøring, men alt i alt ble det 12 knirkefrie runder med bilen. Neste tur er allerede booket og spareplanen er lagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå