Øyvind L. Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Den M3er har jeg sett før følte jeg. Hva heter han som hadde den før der? 3,2L i den?
sierracossie Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Genialt med sånn verktøyskap. Hvor mye måtte du ut med for det? Og hvor/hvem butikk/kjede kjøpte du det fra?
S:M:G Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Stemmer nok at har sett denne før ja, forrige eier heter Hans, og ja det sitter en 3.2l i, har gått å siklet på denne bilen siden han kjøpte den for 5 år siden, helt konge at han ville selge til en riktig pris. Har skrudd mye på denne gjennom årene så jeg vet hva jeg har kjøpt for å si det sånn... Verktøyskapet kom på 32k sammen med en del annet batteriverktøy som drill, muttertrekker og litt annet. Har kjøpt det av den lokale jernvarepusheren her ute på øyen(Jernia/Luna).
Steven Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 bra prosjekt! Har du noe planer om effektøkning på den m50 motoren? må følge med her hvertfall!
Øyvind L. Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Stemmer nok at har sett denne før ja, forrige eier heter Hans, og ja det sitter en 3.2l i, har gått å siklet på denne bilen siden han kjøpte den for 5 år siden, helt konge at han ville selge til en riktig pris.Har skrudd mye på denne gjennom årene så jeg vet hva jeg har kjøpt for å si det sånn... Verktøyskapet kom på 32k sammen med en del annet batteriverktøy som drill, muttertrekker og litt annet. Har kjøpt det av den lokale jernvarepusheren her ute på øyen(Jernia/Luna). Nærmer sakt Hans-J Alsaker? Hva har han kjøpt nå da. Drev ikke han med noe S54 prosjekt eller ble ikke det noe?
S:M:G Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 bra prosjekt! Har du noe planer om effektøkning på den m50 motoren? må følge med her hvertfall! Litt usikkert hva som skjer med 320en, kanskje jeg selger, ellers blir det noe annet enn m50b20. Sikkert noe s50 greier eller kanskje stressfläkt.
S:M:G Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 Gikk på en liten skrell i dag, da er det godt man har god forsikring som hjelper til med ny lakk tidligere enn planlagt; http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Smell-p ... pco0KkGHwc Da var jeg tilbake på 320(gummibåten) her snakker vi komfort og fremkomlighet, slipper til og med å legge om til vinterdekk i år...
S:M:G Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2011 Da var bilen kommet seg på verksted og delelisten er overlevert for at takstmann skal ha noe å jobbe ut i fra, Er jaggu dyrt å bulke Mbiler Spørsmålet er da folkens, Jeg er svak for hvit E30M3, men Volvo har kommet med en lekker sort perlemor som kan bli flott. Hva mener dere? Jeg heller mot hvit. Dernest, hva med frontfangere, skal jeg holde meg til evo2 eller skal jeg gå for evo3? Er et vanskelig valg det der... Får dessverre ikke lastet opp bilder akkurat nå, men det kommer fortest mulig...
Skaar Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Synd med smellen, men flott at du velger å få den i orden igjen Tror hvitt kan bli en kjempefarge på e30 m3.
Spiff Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 kjipe greier, håper du får orden på den igjen, men for all del, ikke velg hvit, kjedeligere farge skal man leite lenge etter! likte den fargen du har der jeg da!
|Ole| Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Kvit e30 er meget fint når det er snakk om M-tech 2, M3 er eg litt usikker på men kan bli bra om grillen, nyrene og lyktene er svarte
S:M:G Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Etter litt grubling og kverning og litt photoshopping har jeg kommet frem til å beholde fargen, den er fet til de felgene og lyktene jeg har sett for meg. Da folkens, er spørsmålet, hva slags fanger skal jeg velge meg? Evo2 eller Evo3 med org.splitter? Prisen er jo ca den samme så her er det bare å komme med innspill...
S:M:G Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Evo2 med Evo3 splitter Har bestilt komplett alt i fronten på evo3, men i tillegg har jeg bestilt evo2 nedre delen. skal nok få noe til ut fra de delene:-)
sv90 Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 du som kjøpte bilen til hans'n ja synd med smellen! sendte meld til han med en gang jeeg så den på nettavisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå