S:M:G Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 du som kjøpte bilen til hans'n ja synd med smellen! sendte meld til han med en gang jeeg så den på nettavisen Hehe, han fikk ikke fred den dagen nei... I dag ble delene til bilen bestilt så da får vi se hvor lang tid det tar før den er på veien igjen. Med så lite skade som det i grunn er på bilen er det vel venting på deler som tar tid.
sv90 Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 du som kjøpte bilen til hans'n ja synd med smellen! sendte meld til han med en gang jeeg så den på nettavisen Hehe, han fikk ikke fred den dagen nei... I dag ble delene til bilen bestilt så da får vi se hvor lang tid det tar før den er på veien igjen. Med så lite skade som det i grunn er på bilen er det vel venting på deler som tar tid. heheh tror nok ikke det nei ja det kan jo fort ta litt tid deler på disse bilene men det kommer jo altid fram til slutt du hadde vel ikke tenkt og bruke den i vinter uansett vel?
S:M:G Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 Joda, men med forbehold om vær og føre... Er lite vits å kjøpe seg flott bil hvis den kun skal være til pynt, hadde holdt med å kjøpe en modellbil å hatt i stuen da.
Øyvind L. Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Du skal ha Evo 3 front. Den er justerbar i 3 hakk.. Evo2 med Evo3 splitter ser bare teit ut.
SSM Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Du skal ha Evo 3 front. Den er justerbar i 3 hakk.. Evo2 med Evo3 splitter ser bare teit ut. Svada
M|Fjeld Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Sorry OT, men er det noen som kan vise forskjellen på Evo 2 og Evo 3 front? Finner ikke ut på google da det er så mye forskjellig
S:M:G Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 Sorry OT, men er det noen som kan vise forskjellen på Evo 2 og Evo 3 front? Finner ikke ut på google da det er så mye forskjellig Her har du Evo2 fanger og underspoiler bak, I hovedsak er det den store delen nederst på fangeren folk flest synes er fetest... Her er Evo3 eller sport evolution delene godt forklart, litt mindre fremtredende underdel på fangeren, men har justerbar spoiler og splitter. Ellers nå som jeg har fått i gang photobucket kontoen igjen kan jeg jo hive inn noen bilder av "vraket"... Klokken 16ish, det nye interiøret er i bilen, veldig happy, må bare sette inn beltelåsene i baksetet. Klokken 1745, skrudde i beltelås bak. Klokken 1810, flaks jeg gjorde det, hadde passasjer i baksetet når dette skjedde... Her er noen fler bilder: Legg merke til lykten på siste bildet, åssen havnet den der???
S:M:G Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 Du skal ha Evo 3 front. Den er justerbar i 3 hakk.. Evo2 med Evo3 splitter ser bare teit ut. Jada hele bilen blir satt sammen igjen med utelukkende evo3 deler, men siden jeg hadde evo2 underdelen får jeg og med denne, men venter nok litt med å hive den på, må se åssen det ser ut uten først.
M|Fjeld Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Da henger jeg med Og ja, sett p¨å Evo3 front, ser bedre ut
Øyvind L. Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Du skal ha Evo 3 front. Den er justerbar i 3 hakk.. Evo2 med Evo3 splitter ser bare teit ut. Svada Det er ikke mye svada..
Øyvind L. Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Recaro speed er jo toppers. Ser jo mye bedre ut enn standard M3 stoler.
Kristian Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Gromt interiør, håper det går smertefritt å få den fikset igjen. Hvor handlet du interiøret?
joachim sørlie Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Følger med her, leit med kræsjen da men!
SSM Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Recaro speed er jo toppers. Ser jo mye bedre ut enn standard M3 stoler. Er visst SRD sier han
freddalur Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Råtass av en bil den der altså, intriøret der er jo en vær e30 elsker's drøm! hva heter felgene der egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå