Gå til innhold

...

winchester
 Share

Anbefalte innlegg

Noe av dette er jo relativt store kostnader. Slik som frontrute og rustreparasjoner. Kommer jo an på hvor nøye du vil ha det gjort selvfølgelig, men alle vet jo at lakkering koster penger.. Lykter får du billig på hugger evnt ebay. Samme gjelder dørpaneler der du mest sannsynlig trenger nye klips. El-problemene trenger ikke være annet enn ledningskrøll, dårlig rele/bryter eller at elmotor er gåen. Det meste finner du på hugger til en fornuftig pris, så det trenger ikke bli en enorm kostnad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock: Ikke for å være frekk men hva er OK med bilen? Hadde forstått det hvis det var en meget spesiell bil men ikke denne.

Bruk pengene og kjøp en fiks ferdig. Du får garantert en bedre bil for samme kostnad :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en pengefelle, hold deg unna sier jeg. Er ikke verdt noe som helst i grunn. Kjøp heller en "ferdig" e36.

+1! Er også en del arbeid som må til ser jeg, og bare delene vil komme opp i 10-15k

Så mitt råd: Dropp det og gå for en fiks ferdig E36 coupe istedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på nbfbildeler. Ligger sikkert ute coupe-delebiler her i landet. :)

Takk for tipset. :)

:shock: Ikke for å være frekk men hva er OK med bilen? Hadde forstått det hvis det var en meget spesiell bil men ikke denne.

Bruk pengene og kjøp en fiks ferdig. Du får garantert en bedre bil for samme kostnad :wink:

Har ingenting i mot litt arbeid og litt utgifter, skal bare være en bruksbil. En fiks ferdig E36 coupe koster mer enn hva jeg er villig til å legge i en noen sinne, derfor vurderer jeg denne. Er ingen fan av E36, så hvilken stand den er i spiller igrunn ingen rolle så lenge den går og ikke er frontkollidert som denne.

Dette er en pengefelle, hold deg unna sier jeg. Er ikke verdt noe som helst i grunn. Kjøp heller en "ferdig" e36.

+1! Er også en del arbeid som må til ser jeg, og bare delene vil komme opp i 10-15k

Så mitt råd: Dropp det og gå for en fiks ferdig E36 coupe istedet ;)

Vi får se, tror nå jeg kjøper den og har den stående så henter jeg ut skiltene når den er kjørbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring han her, thomas er navnet hans ;) 91525939,

har ett par e36 karosser stående, med skjermer panser og div, er høyrestyrte alle sammen, har også ett par intriør osv også stående vet jeg, hovedsaklig vader men, har det meste du trenger vil jeg tro for en rimelig penge, seriøs kar, holder til i sverige og sarpsborg. men koster jo ikke allverden og få sendt en bil med tog for eksempel.

håper det er til hjelp !

er forøvrig her inne også, thomashm5, søk på navnet så finner du en salgstråd med mye av stæsjet i :)

EDIT: her er salgstråden viewtopic.php?f=14&t=159878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke problemet! burde ikke koste mange tusenlappene, dere bærumsfisene får handle dere overprisa e36er med M3 kopi

fanger. Får du den billig, blir det nok en billig bruksbil

For 15k så får man en kjørbar, godkjent og stygg e36 coupe ;)

Og det derre bærumsgreiene vil jeg ha meg frabedt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det derre bærumsgreiene vil jeg ha meg frabedt

Hei hva med meg som er trønder da :?:

Fiser selv vi :lol:

Det er veldig lett å overse mange deler en trenger før man starter et slikt prosjekt. Mye småtterier som til slutt blir mye penger.

Kan jo begynne å regne på deler til denne bilen så kommer en fort over 15k noe som tidligere er nevnt at du får kjøpt kjørbare 316 og 318 under 15 k

Hva koster forresten en 4 hjulskontroll?

Kan jo få en kjørbar bil bare for det(ikke bmw da) :D

Nei det holder ikke med M-tech 2 ratt og girkule.

Men hvis du starter skal jeg følge opp hvis det er til hjelp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...