Joachim Lie Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 ingen som stusser på emne feltet her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Haha, så det først nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Klokken syv på morningen stod det en kunde klar til å levere bilen til kamakselskift på garanti da han hadde fått en formell sms om at dette måtte gjøres for å forhindre motorhavari. Da vi sjekket telefonnummeret sms'en var fra viste det seg å være kameraten hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Om noen timer skal jeg dra en på dama mi! En kompis av meg som er bilfotograf shoppa inn litt flammer på bilen min. Skal sende bildet på mms til dama så hun kan umulig se at det er fake. Så ringer jeg med krokodilletårer og sier at bilen tok fyr utfor den lokale byggevarehandelen HAHA, fyfaen! Den der var konge Du MÅ dele historien med oss, hvordan det gikk osv. Tjah, den første som ringe meg var en hysterisk pappa som lurte på om det gikk bra med meg. Etter en liten påminnelse om hvilken dag det var kom denne setningen på nordnorsk; "Bare kom hit så ska du få grisebank! Og det e ikke en aprilsspøk!" Generelt sett fikk jeg et lass med bekymrede telefonsamtaler fra folk som etter et par sekunder med prat ble fly forbanna på meg Dama mi kødder jeg med hele tiden så hun så den komme Men ikke at det lå et glass inni puta hennes ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå