stianw Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Dette blir jo ur gromt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Ja og noe som ingen andre har ..... enda.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Ja og noe som ingen andre har ..... enda....) Nesten, men med V8er og alt M3 E92 under. Men sykt tøft detta. Få ut noe bilder av ombygginga da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Tipper det klør i fingra M3 Yngve om å bygge noe sånn her selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Hvor fikk du 1M fronten fra? Dette må jo bli helt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Kjøpe den ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Den til, eller letter sagt den som Manhart Racing har laga for en kompis av SS perf, er meget gjennomført den. oppsyd tak og div med alkantara stoff osv. Men tviler ikke på at denne blir grommere. Men passer skjermene på en 5 dørs da ? Ja, jeg har masse ide`r på 1 serier, men de er jo ikke 10 år i Norge enda. Jeg har kansje fått kjøpt med en M3 donor til turingen nå. Men har så mye å styre med, så det kommer til å ta litt tid til den er ferdig. Har vel planer om å bygge en grei familie bil etterverdt, da E91 til 335D med M3 look. Om ikke dette du holder på med blir så tøft, at jeg må til med 1 serie kjapt. Hva skulle du ha for den coupe karr, og hva ev følger med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Skjer det noe har da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Denne tråden er jo verdiløs uten bilder. Tror det når jeg får se det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Bilen fikk i dag program fra ESS og det fungerte, venter fremdeles på M3 diffen. Ombygging av bilen utvendig er det neste som står på listen, 1M delene er på plass . Og bak blir den breddet i stål . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Blir gromt så fy detta da. Bruker du alt fra 135 over? Hvor mye hk og nm blir det med ess sin prog da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Ja jeg bruker alt , gjør det skikkelig når jeg først gjør noe. 440hk med de delene jeg har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbevanb Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Helt rått! Men hadde hvert enda råere om du oppdaterte ofte, med bilder. Vil gjerne følge denne prosessen helt frem til ferdig bil. Burde nesten ha laget en tv serie. Noe jeg hadde sett på i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå