ingard Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 I veldig god stand. Er lakkert og har riper og hakk i lakken etter lagring. Trenger bare ny lakk så er den klar til bil. Ser lekkert ut på E34, den peneste spør du meg! Dette er billig! Kom med bud over 2500,- Er 2500,- høyeste bud går den for det. Kan ikke selge under 2500,-, det blir for ille.. Bør hentes i Trondheim, men hvis noen har en ide om sending så går det jo an. Se bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Jeg skal være behjelpelig med sending. Sender egenemballert med posten. Skal gå fint. Kom igjen, dette er en rå vinge. Koster MYE mer ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Har du den til neste måned, så kjøper jeg den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Har du den til neste måned, så kjøper jeg den;) Den er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Kan være interessert i bytting i et Mtech 2 ratt eller M5 bakfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Kan hentes i Trondheim!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå