E-39 Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Vet det er 1. April i dag,men dette er ingen spøk Har byttet til M50 innsug og lurte da på om det skal være en oransje pakning på innsuget og en oransje pakning på gasspjeldet ? Den suger falsk luft siden den øker på tomgang med startgass. Tech 7 som tettemiddel mon tro ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Skal vel bare være en pakning mellom innsug og spjellhus, ellers vil det nok funke dårlig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Husket å sette på den luftslangen som går opp til belgen mellom innsug å luftfilterboksen? dette glemte jeg da jeg skiftet innsug og da ville den ikke gå på tomgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Om du ikke har monter pakninger er sjansen stor for at falskluften skyldes dette ja. M50 innsuget er sårbart nok for falskluft MED pakninger. Skal som du sier være pakning mellom spjeldhus -> innsug og mellom innsugstraktene -> toppen. Nr 9 her: Nr 2 her: (nr 4 er samme som nr 9 over her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 ja, men ikke en pakning på hver side, dvs ikke en pakning på spjellhus og en pakning på innsuget der spjellhuset skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 ja, men ikke en pakning på hver side, dvs ikke en pakning på spjellhus og en pakning på innsuget der spjellhuset skal på Nei, bare en pakning ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Da er vi veldig enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Det fulgte med en oransje gummi pakning og en flat metallpakning. Bruker begge 2,men fortsatt ikke bra. Alle slanger er på plass. Får tette bedre i morra med et lass tech 7 rundt pakningene i ytterkant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Ta bort metallpakningen , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Som Tom K sier skal det ikke være noe metall pakning der. Fjern den så skal dette være nok, ville ikke klint på noe tec7 hvertfall. Om det ikke blir tett med bare den oransje pakningen ville jeg heller sett på diverse vakumslanger under insuget da flere av disse ligger så nært den nevnte pakningen at de fort kan trekke inn startgass fra samme området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Takker for tips Vurderer å løsne innsuget for å se om det kan være en sprekk i en vakuumslange eller noe. Problemer er til for å løses,men det er så kjedelig når de oppstår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 sjekk den slangen vi skjøta, den på peilepinnerøret, var litt dårlig skjøtemuffe synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Da er endelig motoren friskmeldt Feilen lå mellom gasspjeld og innsuget. Jeg prøvde med en pakning,og med en oransje og metallpakning. Løsningen ble en oransje på innsug og en på gasspjeldet. Det virker som den går bedre på 1 og 2 gir,men vil tro det hjelper med Lmm fra 2,5/2,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå