Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper din bil blir mykere enn det min 530 ble. Kjente hver skjøt i asfalten..

Men det lønner seg å senke den så lavt du vil ha den, så tar du bilen på hjulstillingskontroll, og heller justerer den litt opp før timen din hos biltilsynet. Bedritent å kjøre med feil hjulvinkler..

Men det hører til saken at bilen din blir utrolig lav før de ikke får under klossen på kontroll.

Neste mod burde utvilsomt bli en Alpina-leppe, eller muligens en schnitzer baklukespoiler..

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Synes jo bilen er stiv, men er mye bedre å kjøre med enn med 19 tommerne på uten senk. For da var den veldig myk, men føltes stiv og det ble hvertfall veldig feil. Så somm som den står nå så synes jeg faktisk den er veldig god å kjøre og er veldig fornøyd :) og skal følge tipset angående å senke mer også ta hjulstilling.. så kanskje heve den :) mer mods kommer når jeg har råd! :D

Skrevet

Hvorfor ikke senke den så mye du vil ha den med en gang? Så slipper du å heve den, ta av hjul, helle en liter wd40 på gjengene for å justere høyde osv? I TÜV papirene står det jo hvor lav den kan være, og det er mye lavere enn dette :P Drit i å ringe bt, med mindre du skal bestille time for å godkjenne senkesettet.. Spacere er btw ikke lov..

Skrevet

Tenkte å senke den litt lengre ned nå ja, også sjekke hva papirene sier.. Så må jeg på biltilsynet og godkjenne senkesettet, også blir det vel montering av spacere etterpå, ettersom dette ikke er lov :P

Skrevet

er du fornøyd med supersport?

jeg hadde det på min e46 touring og der syns jeg demperan bake var litt for slappe. hvordan er dem på e39?

Skrevet
Gleder meg til det :) må få se bilen din snart! tror jeg har sett den et par ganger på veien og sikler like mye hver gang :D

Ja må få til et møte snart! Jeg er på vei til Berlin med bilen, så det får bli i om noen uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...