Julianv Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Strøken bil du mister Missuner deg de felgene gitt.. Ble jævelig bra med skikkelig senk Nesten like lav som min jo Min lager jo gnister faen meg over alt for tiden. Lite vits i med understellsbehandling iallefall Får ordne deg noen spacere framme! Men ps: Kjøp skikkelige spacere som man skrur i navet. Er ikke trygt med de biltema spacerne. Flere jeg vet om som har klippet boltene pga det ikke er senterkant på de. Får ordne en photoshoot snart. Japse vs tysker
Joffen92 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Takker bilen ble ganske mye bedre nå ja! hehehe, jeg er ikke så fristet på å ha bilen så lav at gnistene står og har tenkt på spacere ja, men jeg orker ikke å subbe når jeg svinger og sånt.. så jeg får se hva det blir til! og ja, får ordne en Photoshoot ja
Joffen92 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 Nå har jeg vært i den uheldige situasjon å klart å skjære motoren min.. Jeg var ute og kjørte og akselererte, Hadde tredje gir og skulle gire til fjerde også klarte jeg av alle ting å treffe andre gir.. Og hvordan jeg klarte det lurer jeg fortsatt på. Bilen var vel i andre gir i ca et sekund, og øyeblikkelig kom oljelyset på. Jeg tok inn clutchen og trilte til en parkeringsplass. Prøvde å starte motoren, men der var det ingen komp gitt. Så nå får jeg vel sitte og leite etter motorer.. Hvis noen har noen tips om hvor jeg burde leite så taes disse imot med takk
Aroid Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 2,5/2,8 no da eller? kansje kjøp automat samme slengen Koed har vell motor?
Joffen92 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 Vet ikke hvilken motor jeg vil ha tak i... Og nei, ingen automat har sjekket litt på koed, takk for tipset Jeg vil helst ha en motor som er bolt on, uten noen modifikasjoner av de voldsomme summer og jeg vet ikke helt hvilke motorer det er.. Noen som har noen ide?
Aroid Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Du har vell m52 b20 dobbel vanos Fra e39 bolt on. Vist du kjøper i fra e46 så må du flytt masse over fra motoren du har.
Aroid Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Du får legg ut en annonse på bimmers. Ønsket kjøpt: Motor M52 B20 E39
Joffen92 Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 En liten update idag. Fikk skrudd ut pluggene og hadde planer om å ta komp test, men fant ut at det var lite vits ettersom plugg nummer en var smadret. Brukte optisk verktøy og så ned på stempelet og det var det selvfølgelig gått hull i.. snurret på starteren og hørte at det var lite/ingen komp, så her har nok registerkjedet også røket og diverse ventiler/kammer blitt ødelagt også. Så jeg har funnet ut at det er kanskje billigere og mindre arbeid å skifte motor. Så hvis noen har en motor i god stand som passer rett nedi så kan dette være av interesse. Regner med at 2l, 2,5 og 2,8 passer rett nedi uten de største modifikasjonene. Så gi meg en lyd her eller på PM.
LasseEllingsen Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 2,8l er plug and play. Det eneste du trenger er lmm og luftfilteboks. Du finner motorer på finn.no, bimmers, du kan sjekke ut www.jm-omsetning.no og Nbfbildeler.no har du du har vel ikke dobbel vanos?
marjoh Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 2000mod er dobbel vanos, m52b20TU er vel riktig motorbetegnelse på den for å være pirkete
LasseEllingsen Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 2000mod er dobbel vanos, m52b20TU er vel riktig motorbetegnelse på den for å være pirkete M52TUB20
Joffen92 Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 Ja jeg vet det men orket ikke rette på det..
LasseEllingsen Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Ja jeg vet det men orket ikke rette på det.. Hehe.. Noen fremgang? Fått ut motoren?
bmwt Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 jeg har motor til deg,står på askøy. ble tatt ut til fordel for 2.8 motor. 2500 så er den din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå