Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strøken bil du mister :D Missuner deg de felgene gitt..

Ble jævelig bra med skikkelig senk ;) Nesten like lav som min jo :P Min lager jo gnister faen meg over alt for tiden. Lite vits i med understellsbehandling iallefall :D

Får ordne deg noen spacere framme! Men ps: Kjøp skikkelige spacere som man skrur i navet. Er ikke trygt med de biltema spacerne. Flere jeg vet om som har klippet boltene pga det ikke er senterkant på de.

Får ordne en photoshoot snart. Japse vs tysker :P

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker :-D bilen ble ganske mye bedre nå ja! hehehe, jeg er ikke så fristet på å ha bilen så lav at gnistene står :P og har tenkt på spacere ja, men jeg orker ikke å subbe når jeg svinger og sånt.. så jeg får se hva det blir til! og ja, får ordne en Photoshoot ja :D

Skrevet

Nå har jeg vært i den uheldige situasjon å klart å skjære motoren min.. Jeg var ute og kjørte og akselererte, Hadde tredje gir og skulle gire til fjerde også klarte jeg av alle ting å treffe andre gir.. Og hvordan jeg klarte det lurer jeg fortsatt på. Bilen var vel i andre gir i ca et sekund, og øyeblikkelig kom oljelyset på. Jeg tok inn clutchen og trilte til en parkeringsplass. Prøvde å starte motoren, men der var det ingen komp gitt. Så nå får jeg vel sitte og leite etter motorer.. Hvis noen har noen tips om hvor jeg burde leite så taes disse imot med takk :-)

Skrevet

Vet ikke hvilken motor jeg vil ha tak i... Og nei, ingen automat :P har sjekket litt på koed, takk for tipset :) Jeg vil helst ha en motor som er bolt on, uten noen modifikasjoner av de voldsomme summer :P og jeg vet ikke helt hvilke motorer det er.. Noen som har noen ide?

Skrevet

En liten update idag. Fikk skrudd ut pluggene og hadde planer om å ta komp test, men fant ut at det var lite vits ettersom plugg nummer en var smadret. Brukte optisk verktøy og så ned på stempelet og det var det selvfølgelig gått hull i.. snurret på starteren og hørte at det var lite/ingen komp, så her har nok registerkjedet også røket og diverse ventiler/kammer blitt ødelagt også. Så jeg har funnet ut at det er kanskje billigere og mindre arbeid å skifte motor. Så hvis noen har en motor i god stand som passer rett nedi så kan dette være av interesse. Regner med at 2l, 2,5 og 2,8 passer rett nedi uten de største modifikasjonene. Så gi meg en lyd her eller på PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...