Tzunami Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 tenkte mer som 3L bensin jeg da bilen min skal aldri selges
Joffen92 Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Grunnen til at det ble motor fra en E46 og bare en toliter er fordi jeg ville ha bilen i orden fortest mulig og billigst mulig, avhengig av bil for å komme meg på jobb. Og at motoren kom fra en E46 visste vi ingenting om, den skulle være fra en E39 men når den var allerede kommet fra tyskland så var det litt seint å gjøre noe med. Det ble en M52motor forresten. hadde jeg hatt en annen bil som jeg kunne kjørt med i mellomtiden, eller hatt litt mer penger der og da, så hadde det nok blitt en annen motor men jeg er ganske fornøyd med den som står i også selvom det ikke er noe sinnsyk motor
ChristerM Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Strøken bil tvers igjennom. Gleder meg til å få sett nærmere på denne Nå er det bare på hive på M-front og bakfanger så er vi i mål.
Joffen92 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Hehe, takk for det! ja, må få til et møte nå snart! kanskje i helgen? ja, M-pakke står høyt på listen!
Tzunami Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Sleng dere med til rudskogen neste helg og e39'treffet, så får vi sparket litt dekk og beundret hverandres biler sammen
Joffen92 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Skulle GJERNE vært med.. men jeg har ikke en eneste krone igjen etter dette skjedde med motoren.. så det ødelegger jo alt har ekstremt lyst! menmen......
Tzunami Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Du har alltids en kamerat som kan åpne lommeboka litt, er det ikke det man har venner til?
Joffen92 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 hehehe, jojo sant det men akkurat nå er det krisetider! hehehe, men kanskje til høsten eller noe igjen?
Joffen92 Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Takk for det Daniel meget pen din også! vi har planene klare
Joffen92 Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 Da har det skjedd masse forskjellig siste tiden! spesielt updates i interiør fått vekk båtlistene mine inni nå! og fått på svarte lister! herregud så mye finere det ble lover at bilder kommer snart både innvendig og utvendig har også fått fjernet kassettspilleren og fått inn original cd-spiller istedenfor
Joffen92 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Idag har jeg vasket og polert, bare sånn lett for litt glans og for å gjøre det enklere å vaske. Ryddet og vasket litt innvendig også. Så det er jo flott! lovet noen bilder, så slenger ut noen.. Ikke de beste bildene, men er no noe Bare til å kommentere! på en måte er det synd jeg ikke har bilde av bilen innvendig med de gamle trelistene innvendig, men på en annen måte like greit Hva synes dere?
vktdaniel Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 ja bilen kommer seg nå med polering noe som ikke har hvert gjort på lenge spesielt nar dama kan bruke panseret som sminnkespeil
Joffen92 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Jo takk for det! og takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå