Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Grunnen til at det ble motor fra en E46 og bare en toliter er fordi jeg ville ha bilen i orden fortest mulig og billigst mulig, avhengig av bil for å komme meg på jobb. Og at motoren kom fra en E46 visste vi ingenting om, den skulle være fra en E39 men når den var allerede kommet fra tyskland så var det litt seint å gjøre noe med. Det ble en M52motor forresten. hadde jeg hatt en annen bil som jeg kunne kjørt med i mellomtiden, eller hatt litt mer penger der og da, så hadde det nok blitt en annen motor :) men jeg er ganske fornøyd med den som står i også selvom det ikke er noe sinnsyk motor :P

Skrevet

Sleng dere med til rudskogen neste helg og e39'treffet, så får vi sparket litt dekk og beundret hverandres biler sammen :D

Skrevet

Skulle GJERNE vært med.. men jeg har ikke en eneste krone igjen etter dette skjedde med motoren.. så det ødelegger jo alt :( har ekstremt lyst! menmen......

Skrevet

Da har det skjedd masse forskjellig siste tiden! spesielt updates i interiør :D fått vekk båtlistene mine inni nå! og fått på svarte lister! herregud så mye finere det ble :-D lover at bilder kommer snart både innvendig og utvendig :-) har også fått fjernet kassettspilleren og fått inn original cd-spiller istedenfor :-)

Skrevet

Idag har jeg vasket og polert, bare sånn lett for litt glans og for å gjøre det enklere å vaske. Ryddet og vasket litt innvendig også. Så det er jo flott! lovet noen bilder, så slenger ut noen.. Ikke de beste bildene, men er no noe :-D Bare til å kommentere! på en måte er det synd jeg ikke har bilde av bilen innvendig med de gamle trelistene innvendig, men på en annen måte like greit :-D Hva synes dere? :roll:

3in9wmx8r6frm316y2pc.jpg

llfvwc5zftyf0n3kf5n6.jpg

hmdvh7hiys5di4ac79l9.jpg

ov1zsfur972ema5ykzr1.jpg

pi77z5lri3un8dcnxd1m.jpg

9s5uii2x7hm2w6g6kl74.jpg

qm9unjurc850lkptezcb.jpg

bqiotcd3k9bq5sbtwmbm.jpg

1czput8zedd4bbfo3sh0.jpg

75gu1cyez129gjmcstib.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...