Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Her er det leeenge siden det har skjedd noe nå.. Det har ikke skjedd så veldig mye nytt egentlig, har fått skiftet bremsevæske for lyset lyste, og har fått skiftet en gåen slitasjevarsler foran. Etter det har jeg vært på visning med bilen og får nå nytt vognkort i posten snart sånn at senkesettet og felgene er godkjent :D også monterte jeg M5 list på bagasjelokket idag :) Bilder kommer!

Skrevet

Konge at du har fått det godkjent da :D

Gleder meg til å se M5listen på fargen som du har. Vet at det er veldig flott på mørk grå E39 iallefall!

Hvor handlet du dette? Må møtes snarest å preike litt :D Er alt for lenge siden :D

Skrevet

Jau, helt ok med alt godkjent! :D listen ble meget bra det! de skulle ha 800kr på GS ulakkert.. kjøpte for 300kr inkl frakt og lakk! billig billig :D Legger ved bilder, er mobilbilder da men..

Før: 2w52h5l.jpg

Etter:jjw57a.jpg

Skrevet

saaaaaaaaaaaaaaatan den var griiiiiiiiiiiiiisefeit! men kan aldri ha den så lav og mangler takluken! heheh men syk bil! vil space da, men blir ikke like sykt som det der.. hehe

• 2 months later...
Skrevet

Ser det har blitt en GOD stund siden jeg har skrevet noe som helst her, men det har vel ikke skjedd så veldig mye siden sist. Jeg har fått i LED i ae og xenon i grøftelys, også LED skiltlys. Har foreløpig også LED kupelys men det har jeg ikke bestemt meg for å beholde ennå, noen som har noen meninger? har et par deler som skal skiftes i sommer. Bestilt svarte facelift nyrer, nye lykteglass til frontlyktene, shadowline folie, og svarte BBS senterkopper til sommerfelgene. Har også lyst på M5 fangere, men får se hva pengene strekker til. Legger ved to mobilbilder av lysene.

7gdd7pxxqnzjzgzvaqsp.jpg

8unxlwjnjbnaf8o4jjwq.jpg

Skrevet

Syns nesten du skal beholde de fangerne du har jeg :D Nesten alle har jo M-fangere, så er jo greit å skille seg litt ut :D

Riktig så flott skute du har :D Må faen ta å møtes snart, mr opptatt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...