Joffen92 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 da var listene innvendig foliert i carbon! Mye bedre nå tusen tkk til vktdaniel for foliering! Bedre bilder kommer
///Johnsen Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Det der ble rått! ville ha kappa ut den "plast/gummi dingsen" på coveret over cd spilleren, bare kutt den fint ut med en tapet kniv, vil se MYE mer orginalt ut da.
Joffen92 Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Her er det leeenge siden det har skjedd noe nå.. Det har ikke skjedd så veldig mye nytt egentlig, har fått skiftet bremsevæske for lyset lyste, og har fått skiftet en gåen slitasjevarsler foran. Etter det har jeg vært på visning med bilen og får nå nytt vognkort i posten snart sånn at senkesettet og felgene er godkjent også monterte jeg M5 list på bagasjelokket idag Bilder kommer!
vktdaniel Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 jaja du får legge ut noen bedre bilder av interiøret ogsa da
Julianv Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Konge at du har fått det godkjent da Gleder meg til å se M5listen på fargen som du har. Vet at det er veldig flott på mørk grå E39 iallefall! Hvor handlet du dette? Må møtes snarest å preike litt Er alt for lenge siden
Joffen92 Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 Jau, helt ok med alt godkjent! listen ble meget bra det! de skulle ha 800kr på GS ulakkert.. kjøpte for 300kr inkl frakt og lakk! billig billig Legger ved bilder, er mobilbilder da men.. Før: Etter:
tobiasw Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Takk for det! Ble fint Men hvor endte du med å kjøpe fra?
LasseEllingsen Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Kan du ikke ha din slik? quote="|Ole|"]
Joffen92 Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 saaaaaaaaaaaaaaatan den var griiiiiiiiiiiiiisefeit! men kan aldri ha den så lav og mangler takluken! heheh men syk bil! vil space da, men blir ikke like sykt som det der.. hehe
Joffen92 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 Ser det har blitt en GOD stund siden jeg har skrevet noe som helst her, men det har vel ikke skjedd så veldig mye siden sist. Jeg har fått i LED i ae og xenon i grøftelys, også LED skiltlys. Har foreløpig også LED kupelys men det har jeg ikke bestemt meg for å beholde ennå, noen som har noen meninger? har et par deler som skal skiftes i sommer. Bestilt svarte facelift nyrer, nye lykteglass til frontlyktene, shadowline folie, og svarte BBS senterkopper til sommerfelgene. Har også lyst på M5 fangere, men får se hva pengene strekker til. Legger ved to mobilbilder av lysene.
Julianv Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Syns nesten du skal beholde de fangerne du har jeg Nesten alle har jo M-fangere, så er jo greit å skille seg litt ut Riktig så flott skute du har Må faen ta å møtes snart, mr opptatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå