Joffen92 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 Hehe, jo takk! sant at nesten alle har M-fangere men synes det ser så ufattelig bra ut men til våren/sommeren skal bilen få masse pleie! så gleder meg mye til da og et møte må vi få til ja! hadde hatt tid idag forresten.. heheh
mbruer Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Syns du skal gå for Aerodynamic jeg. Det hadde vært knall M5 fanger har jo ALLE.. Sågodt som..
Joffen92 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 Hehe, er fortsatt i tenkeboksen på den, så vi får se. Men fangere er ikke førsteprioritert uansett, så vedlikehold og andre ting kommer først
Joffen92 Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 Da har jeg fått på svarte nyrer ble egentlig ganske fornøyd med resultatet. Venter på svar angående pris av foliering (shadowline) i disse dager. Hvis det blir veldig dyrt så blir det gjort selv. Også et lite bilde av bilen da, i dette snøværet
Joffen92 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Har folie liggende, men trenger en som kan det til å legge på! noen i Bergensområde som melder seg? her er en photoshop
ChristerM Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Ser bra ut. Gjorde seg med listen bak! Ble veldig bra ut i fra bilde i det minste. Kjør på med Aerodynamic front, så er du i mål! Jeg vurderte faktisk å skaffe meg den istedet for M-fronten.
Joffen92 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Takk for det! listen ser ok ut på bildet, men er jalla i virkeligheten.. hehe så blir å skaffe skikkelig list når jeg får rustfri bakluke M-plast står ikke så høyt på listen ennå, men tror det blir det jeg går for tilslutt.. det får tiden vise! Liker din bil meget godt også Christer! mye riktig der
Joffen92 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Da har vktdaniel på forumet hjulpet meg og bilen er halvveis shadowline.. heheh det vil si at vi fikk kun tid til å ta ene siden.. Men det ble et pent resultat
Tzunami Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Må ikke glemme listene innenfor rutene da, de er tricky, men det går
Joffen92 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Bra du passer på Tzunami, men de skal taes! men førsteprioritert er å få ferdig alle kromlister utvendig først.. Passasjersiden er fortsatt krom.. hehe men er vel i orden til neste helg hvis ting går etter planen
Tzunami Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Høres bra ut demonterer dere listene og trekker dem om med folie?
Joffen92 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 De sto på bilen når de ble foliert faktisk.. litt knotete men! et stk flink kompis så går det fint
Tzunami Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Ja det går greit, gjorde det jeg også men tok de av ved en senere anledning, men nå har jeg lakkert de da
vktdaniel Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Hei hvordan er det du tar di av da bare og dra di av da eller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå