Gå til innhold

sentrallås problemer

hansmartin
 Share

Anbefalte innlegg

sentrallås problemer!

har en 98 mod e46 der det er noe tull med sentrallåsen! den låser lett igjen med nøkkel og knapp i bilen og lukker op bak luken hver gang! men når jeg skal låse opp igjen skjer det ingen ting! må trykke maaaaange ganger! kanskje den åpner seg 1 av 50 ganger! noen som vet hva det kan være??? takker for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke batterier i disse, min E46 er 2000mod og der lades nøkkelen automatisk i tenningen, den var gåen nå i vinter og måtte derfor ha ny nøkkel. kontaktet BMW på Kongsvinger og i løpet av samme uken hadde jeg fått helt ny nøkkel som var kodet til bilen :) tror prisen var på litt over 2000kr.

(EDIT: er batterier, men mener at disse ikke kan byttes)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte, men det er trolig noe feil med enten antenneforsterker eller grunn modul.

For du hadde problemer med å låse opp både bagasjerom og andre dører ved bruk av fjernkontrollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Tar opp igjen denne tråden fordi sentrallåsen er begynt å tulle seg. Men det eg lurer på er om grunnmodulen kan gi feilmeldinger som ikkje er reelle? Eg får feilmelding på baklyktene, men slokker seg fort. Veldig irriterende sak. Ka som kan få grunnmodulen til å tulle egentlig?

Kan fukt vere eit tema? Var engang det hadde vore veldig kaldt over natta så var det endel kondens på eit cd cover som låg i hanskerommet.

Håper noken kan svare meg. rekner med det her blir dyrt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...