can92 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Da har jeg ringt litt rundt, men ingen som tar valsejobber i nærheten lenger! ringt en 4-5 steder. Noen som vet om en som er flink i Oslo Akershus område? Prata med valsespesialisten, og han skulle ikke nedover før mai, jeg må få valset før det. Så hvis noen har en å anbefale tar jeg gjerne imot tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Hvis det bare subber i svinger og ikke over fartsdumper osv så ville jeg vurdert å bytta noen foringer kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Jeg testa ut det, og kjørte litt fort over fartsdump, og da subba det ikke.. Hvilke føringer er det prat om ? Takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Og da jeg testet over fartsdumper så kjørte jeg alene da.. Subber også når jeg kjører alene, og prøver å legge den litt ut i en rundkjøring. Er tørr asfalt så må jo satse litt.. Noen som vet om dette blir bedre av å bytte foringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Fikk mine hjulbuer valset da jeg kjøpte nye 20tommere. Dekkene tok i bake over fartsdumper. Lakken viser ikke antydning til behandlingen, men jeg var rimelig nervøs da han tok frem blåselampa og varmet lakken. Uansett ble jeg storfornøyd med jobben. Tok 350kr for hver hjulbue bak. Han holder til Skien. Pm meg hvis du ønsker nr hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Har ikke ordentlig nærbilde av bakskjermen, men dette er 6 måneder etter valsing og lakken er like fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Skulle gjerne brukt at han du! 350 kr per hjulbue er jo veldig billig! Men Skien er over 2 timers kjøretur fra meg må nok finne en i oslo område takk for tipset! Noen andre som har noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Ingen som har en valser å annbefale Oslo Akershus område? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 www.valsespesialisten.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 trenger du 3 tråder for å spørre om det samme? du har såpass mangen innlegg her inne at du burde vite om at det går an å søke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Wagon - takk for tipset, har sendt han mail Visste ikke helt on jeg skulle poste på teknisk eller her, og siden det ble dårlig respons her, valgte jeg å poste på teknisk også! Og du tror du er så smart som klarer å foreslå søking? Har søkt, og de fleste trådene er gamle, og ting endrer seg med tiden vettu, så valgte å spørre her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Du kan endre tråden din vettu, om du trykker på først innlegg. Og hvis du søker på valsing så kommer valsespesialisten opp, og han er i full drift enda. Han kan svare på det meste du lurer på. Får flere venner med honning enn med eddik Can92 :* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Vet jeg kan endre tråden men kan ikke flytte den til teknisk, eller kan jeg det? Isåfall visste jeg ikke det! Har sendt han en Mail så får se hva han svarer vet det du! Men føler som om folk her inne elsker å komme med spydige komenaterer! Så fort en gjør en liten feil, så får han høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Ja det er slik vi er fordi vi forventer at folk tenker seg om når de poster. Gjerne FØR de poster. Du kan alltids be en moderator flytte posten din. Detet står vel i retningslinjene tror jeg, som forresten er påkrevd at man leser før man får registrert seg Skal ikke si jeg aldri bryter de heller, men det er sånn små ting da som er viktige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå