can92 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Når det var dårlig respons her så valgte jeg å legge posten min inn på teknisk hadde jeg spurt en moderator hadde det sikkert tatt sin tid! Men skjønner at det blir irriterende når det blir mye sånt! Men går ann å si det på en ordentlig måte sånn som deg da svarer jeg også ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 DIGGER å komme med spydige komentarer, men slik er det, sannheten sårer, men vi er stort sett glad i hverandre her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 DIGGER å komme med spydige komentarer, men slik er det, sannheten sårer, men vi er stort sett glad i hverandre her inne. Merker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Har slått sammen begge trådene, derfor er svarene litt rotete. Vedr. valsing så er det ofte et og annet lokalverksted som tar på seg slikt. Jeg betalte 500,- pr hjulbue her i Bodø og det ble ingen skader i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Vedr. valsing så er det ofte et og annet lokalverksted som tar på seg slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Er søndag så får ikke ringt så mange! Så spør om noen flere tips nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Da drar du rundt til lokale oppretter sjapper på mandag, så er det sikkert noen som kan gjøre det for deg på en kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Jaja skal ringe i værste fall men tenkte noen har noen andre tips nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 http://www.partsandretards.no/diverse/v ... ulbuevalse Er jo ikke dyre utstyret da, om en har litt tekninsk forståelse, valser du et par egene biler og kameratens, er det inntjent igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Du får valsen enda billigere på gasolin.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 P&R har vel en valse de låner ut også tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå