Gå til innhold

Valser søkes :) ringt rundt, ingen som tar jobben

can92
 Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

5000,-??

Trodde 500,- pr hjulbue var den "normale" prisen for valsing? Er det inkl. opplakkering av hjulbue ved sprukket lakk da eller?

Hehe, var nå bare et forslag ;) Og ikke jeg som krever den prisen heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000?? Det dropper jeg! Venter til valsespesialisten kommer til oslo ;)

Den er god ;) Hva er du villig til å gi da? Så har du valsa hjulbuer uten sprekker i lakken på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På side 1 i denne posten la jeg ut bilder og info om valsingen av mine hjulbuer. Betalte bare noen få hundrelapper. Ingen skader eller negativt registrert i ettertid. En liten kjøretur til Skien er jo bare hyggelig det. Pm meg hvis noen vil ha kontaktinfo på fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På side 1 i denne posten la jeg ut bilder og info om valsingen av mine hjulbuer. Betalte bare noen få hundrelapper. Ingen skader eller negativt registrert i ettertid. En liten kjøretur til Skien er jo bare hyggelig det. Pm meg hvis noen vil ha kontaktinfo på fyren.

Tror jeg kanske tar turen til Skien.. men fikk ikke tak i fyren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært i Skien og valset :-D han karen titansølv anbefaler, kan trygt jeg også anbefale nå :) selvom resultatet ikke ble som jeg hadde håpet på grunn av hjulbuene mine bar rustne, men det hadde ingenting med jobbe han gjorde. På så gammel lakk, med rust så sprakk ikke lakken. Så hvis noen er ute etter en dyktig og billig valser, kontakt denne karen uten tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...