Mik_325i Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Innom en bilselger jeg kjenner her om dagen for å ha noe å finne på... Dro igjen med et bredt smil, å dagen etter henta jeg denne: Flere bilder kommer når jeg får på sommerhjul. Trenger også senk og sorte nyrer til å begynne med hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Fin bil! Er det 2004-2005 modell? Langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 2005 modell, gått 131k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Gratulerer fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Takk, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Grattis med ny strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Thank you mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Fikk hivd på nye hjula Mangler spacere og senk, men det kommer! Litt strekk må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Noen som er intr i gamlefelga, så er vel de til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Tok noen bilder av vogna her en morra da jeg kom hjem fra jobb.. Veit det trengs senk, soting, spacing og svarte nyrer... Meeen banebilene og nytt verksted tar alt av tid/penger.. Enjoy.. Gromme e36 min også TIL SALGS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Stilig bil det var stilig med de felgene. Ser at du skal ha sorte nyrer. Jeg har sorte carbon nyrer til salgs om du er interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Takk for det Ja, liker de svært godt! Hmm, er vel egentlig ute etter "shadowline" look.. Men skal ta det under vurdering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Lekker bil, begynner å bli en del edt 33 her! Morsomt å se fine E46 touringer Anbefales deg splittere også, vet sikkert hvordan det ser ut, ellers ser du det på min i tråden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Hva skal du ha for gamle felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Lekker bil, begynner å bli en del edt 33 her! Morsomt å se fine E46 touringer Anbefales deg splittere også, vet sikkert hvordan det ser ut, ellers ser du det på min i tråden min. Ja, det gjør det:) Godt de er i riktige hender Fine biler er det, ikke tvil om det! Ja, splittere står også på lista.. Men ikke før det andre er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå