BFV Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Hei! Jeg har en 3-serie touring som jeg skal piffe opp litt. En av tingene jeg vurderer, er å gjøre noe med baklyktene. Eller nærmere sagt gjøre de litt mørkere. Syns nemlig at de er veeeldig røde, og tror tonede lykter hadde blitt pent. Fant et bilde på Finn.no av tilsvarende bil som min: Litt VEL røde, ikke sant?? Det jeg vurderer nå, er om jeg skal gå til innkjøp av lamin-x film og montere dette på lyktene. Skal visstnok være kvalitetsgreier dette her. Se http://www.lamin-x.com/ Dersom jeg handler fra en forhandler i England, så koster ikke dette mer enn i underkant av 800,- inkl frakt og norsk moms. Da er det snakk om film foran og bak....ser at det kan bli meeget pent med film forran også. Men hva syns dere, folkens? Blir dette bare harry, eller kan det bli brukbart? BFV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Det er nok veldig delte meninger om sånne ting. Jeg er tilhenger av at bilen skal være tilnærmet i orginal tilstand. Vet også at mange som skal kjøpe bruktbil vil ha bilen mest mulig lik orginal. Men, for all del. Mørke lykter på en mørk bil kan være fint det...for dem som liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BFV Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Det er nok veldig delte meninger om sånne ting. Jeg er tilhenger av at bilen skal være tilnærmet i orginal tilstand. Vet også at mange som skal kjøpe bruktbil vil ha bilen mest mulig lik orginal. Men, for all del. Mørke lykter på en mørk bil kan være fint det...for dem som liker det Joda, du har absolutt et poeng ved et evt eierskifte. Men det som er så greit her, er at man visstnok lett kan fjerne filmen igjen, og voila...lyktene blir orginale! Litt verre om man bruker sot-spray eller lakkerer lyktene...da er man jo fxxcked. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå