Gå til innhold

Min E36 Coupé '93 Solgt..

Share

Anbefalte innlegg

Nei dessverre, ingen armlene...

Skal få det billig, er ikke som alle de andre som tror de selger gull.... Er ikke høydejustering på rattet, men er vel kun den lille biten på dekselet under rattet som er forskjellig?

Gi en lyd om du er ute etter andre deler også..

Går greit, så lenge jeg får en svart midtkonsoll går det bra :) Ser jeg har noen borrede hull i fremste midtkonsoll, har du denne og?

Tror ikke dekselet passer hvis det ikke har høydejustering? Er bare den lille biten helt øverst som er forskjellen ja, men vil det passe fordiom?

Får lage en liste da :P

- Bakre og framre midtkonsoll

- Høyttalerdeksler/Kickpaneler foran

- Teppelister

- B stolper i svart

- Kanten på dashboardet på passasjersiden

- Svart hattehylle med høyttaleredeksler

- Deksel under ratt (Usikker på denne da det ikke er høydejustering)

Faen ble lang liste, finner sikkert mer blått faenskap inni bilen:P Bare si til meg hva du skal ha for delene :)

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg beundrer at du gidder å bytte ut interiøret :P min er også blå inni, men vurderte selv å bytte ut til blått/mørkelilla stoler i min, altså skinn. Å som de sier 150hk å rekke 6er funker fjell :D Har jo samme motor som deg og har snart hatt lappen i 1 år og er ikke lei 150hk enda. Jeg klarer meg helt fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer at du gidder å bytte ut interiøret :P min er også blå inni, men vurderte selv å bytte ut til blått/mørkelilla stoler i min, altså skinn. Å som de sier 150hk å rekke 6er funker fjell :D Har jo samme motor som deg og har snart hatt lappen i 1 år og er ikke lei 150hk enda. Jeg klarer meg helt fint ;)

Takk!

Gikk så jævlig lei den stygge blå fargen, og tenkte jeg måtte gjøre noe med det, etter mange måneder på jakt etter dashboard så fant jeg tilslutt ett "perfekt" dashboard :) Syns denne bilen kler svart inni bedre enn blåfargen :) 150hk er perfekt :) Jeg og klarer meg helt fint, hehe :D

Du skal ha for at du gidder å bytte alt det blå inni bilen Jokkke, det tror jeg ikke mange hadde giddet. Spesielt når det er 100 paneler som er separate, hehe. Blir bra dette! ;)

Tusen takk, thewiz :) Kan tenke meg at ikke mange bytter om hele interiøret inni nei. Var faktisk flere paneler enn jeg trodde som måtte byttes, noen dyrere enn andre.. Når jeg først begynte med dashboardet og gulvteppet, følte jeg at jeg måtte ta resten av det blå faenskapet :P Satser på at det blir bra tilslutt :)

Jeg skiftet alle seta i e36"en min i sommer som var til svart skinn, meen resten er grått-_- er mye bal ser jeg, men må vell bare bynne i en ende X) fortsett slik!

Hehe, begynte der jeg og, kjøpte svarte sportsseter, så bra kjipt ut når resten av interiøret var blått da :lol: Bare å begynne! ;)

Må vel ha nytt taktrekk snart, da det gråe stoffet begynner å løsne! God grunn til å kjøpe svart taktrekk =P~=P~:roll::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) Ja det er flotte biler, syns du skulle fått deg en, hehe..

I en stund nå så har jeg hatt litt problemer med speedometeret mitt i min E36 320i.

Problemet er at speedometeret lyser ikke på venstre siden av speedometeret, men når du banker hardt på speedometeret så får du lys i det, altså dårlig kontakt ett eller annet sted, men jeg liker ikke å slå på speedometeret, så har bare gjort det noen få ganger.. I tillegg til dette så er det klikkelyd ifra speedometeret, lurer på om det har en sammenheng med dårlig kontakt til lyset i speedometeret. Høres akkurat ut som blinklys "klikkelyden" bare mye raskere. Den kommer helt tilfeldig av og til, ofte så klikker den mer enn andre ganger. Denne lyden kommer både når jeg kjører og når bilen er slått av/tenningen av.

Noen som har peiling på hva dette kan være? Jeg vil ikke skifte ut speedometeret, da jeg får en annen KM stand på speedometeret og det blir bare tull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ute instrumenthuset på min E36 uttalige ganger for å rette opp feil. Hvis du mangler lys er det rett og slett bare å sjekke pærene. Alt du trenger er et stjerneskrujern eller torx (husker ikke helt) for å løsne speddo fra dash. Er to skruer. Så er det bare å trekke speedo ut (tips: klem med en finger nederst på speedo etter du har løset skruer, da tilter huset og du kan lett dra det ut). Koble fra ledningene og ta med huset inn i varmen. Bare å vri pærene ut av sokketen sin og se om de har røket. Klikkelyden er nok et relé, vet ikke hvilket da.

Hvis du finner ut at du trenger pærer har jeg mange ekstra som jeg ikke bruker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at jeg har hatt ute speedometeret og skiftet alle pærer som var gåen, var 2-3stk som var gåen. Blåste bak på kontaktene, og forsikret meg om at de satt skikkelig på. Pæren i speedometeret funker, men det er dårlig kontakt.

Har noen ekstra jeg og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre elektroplatene er løse rundt selve kontaktpunktet tror jeg ikke problemet ligger der. Må eventuelt være en annen kontakt. Men det må jo være veldig tidskrevende om ikke umulig å finne ut av. Tror faktisk du kan bytte selve kjørecomputer (service og km/tripp) uten å bytte hele huset. Har styra litt med slike hus og det virker som det skal være enkelt å bytte ut enkeltkomponenter. Jeg hadde jo et rimelig shabby hus når jeg kjøpte bilen min. Jeg kjøpte jo da et delehus som fungerte fint, og byttet skivene over til mitt hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...