Gå til innhold

Min E36 Coupé '93 Solgt..

Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg har sagt det før men klikkelyden er nesten helt identisk til klikkelyden på blinklyset, bare at speedoet "klikker" raskere, og helt tilfeldig.

At rele'et oppfører seg slik, er pga. dårlig kontakt et sted.. Igjen så er dette et symptom på at det kan være sprukne loddepunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gudd. Har så ufattelig lite sansen for det rattet der. Så velholdt ut de stola dine!

Det skjønner jeg, det rattet der er ikke pent. Har planer om å kjøpe M3 rattet fra siste generasjon E36 M3.

Altså dette:

o75s1bfsm3hpob4of4a7.jpg

Meget pent :)

Stolene er ikke så slitt nei, men de har et par stygge sår på bakplaten. Det er varme i setene, så tenker å få tak i et relee til varmesetene slik at de funker!

Pene matter, du vet ikke om noen vil selge? Trenger slike selv.

Jeg har ikke peiling på hvem som selger slike, dessverre :( Men bare å søke litt rundt på bimmers eller ebay, så finner du nok :)

Har du sjekka kontaktene ( tre stk ) om de har vipplåsene? Hadde samma problemet på min, dunka i speedoen, da funka det en god stund også kutter det og kommer på igjen flere ganger.

Kontaktene har vippelåser ja, disse er dobbelsjekket om ikke trippelsjekket.. Hva gjorde du for å bli kvitt problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med svart alt inni:)! E har en del grått enda:/ kjøpte du svart hattehylle eller var den svart?:P

Tusen takk :)

Hattehyllen er violett/svart, en rar farge, men den var ikke helt BLÅ, så jeg gadd faktisk ikke å skifte den ut... Men dekslene er byttet til svart i hattehyllen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg omsider ferdig med interiøret! :) Alt er svart! Ingen ting blått å finne i bilen :D

z1zx5a9dfoi1aaq9sulg.jpg

Dette ble kjempe!, mye bedre nå :D

Selv foretrekker jeg rattet du har, altså 4eiker i stedet for 3, men alt er smak og behag.

Lurer på om en kunne fått opp noe på feilmelding, hvis du hadde tatt en diagnose av instrumentpanelet.

Kan kanskje hende at det er en kortslutning et sted utenfor instrumentpanelet også som kødder det til.

(men tror fortsatt at det er et dårlig loddepunkt..)

Hadde du bodd i kristiansand og jeg hadde hat tid skulle jeg sett på det for deg :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...