flonoen Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Du kan få to bakdekk 255/40 17 til 500 av meg. Lite slitt, men et sår i ene sideveggen på ene dekket. Går sikkert fint å kjøre med, jeg gadd bare ikke sette avgårde på langtur med det. Dunlop sport 9000 tror jeg det heter. Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Du kan få to bakdekk 255/40 17 til 500 av meg. Lite slitt, men et sår i ene sideveggen på ene dekket. Går sikkert fint å kjøre med, jeg gadd bare ikke sette avgårde på langtur med det. Dunlop sport 9000 tror jeg det heter. Go for it! Haha artig du Skal ha 215 og 205 dekk, så de passer nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Sett gjennom tråden din nå og må si strøken bil! Kjekt med velholdte biler Når det gjelder Sonar dekk, så kjører jeg selv med det, og må si jeg er relativt fornøyd med de. Disse sto på bilen når jeg kjøpte den, og planen var å bytte dekk, da alle sa de var crap. Men har nå kjørt med de i snart 3 år, og har aldrig opplevd noen skumle hendelser på vått føre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Sett gjennom tråden din nå og må si strøken bil! Kjekt med velholdte biler Når det gjelder Sonar dekk, så kjører jeg selv med det, og må si jeg er relativt fornøyd med de. Disse sto på bilen når jeg kjøpte den, og planen var å bytte dekk, da alle sa de var crap. Men har nå kjørt med de i snart 3 år, og har aldrig opplevd noen skumle hendelser på vått føre Tusen takk Høres bra ut! Går for Sonar dekk jeg Alt er bedre enn utslitte bakdekk som jeg har nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Tøft bilde, ser ut som om det var fra en reklameannonse fra da bilen var ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Hehe, Instagram effekter er ganske tøft M3 listene blir sendt på tirsdag, grunnet at Posten har vært stengt pga. påske. Må ha meg M3 bakfanger og M3 sideskjørt nå føler jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Fikk montert på M-tech sidelistene da, men ser at jeg må ha noen nye klips til de Ble litt bedre da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Nais! Helt utrolig hvor stygg de orginale listene er iforhold Mtech bakfanger next (og nye felger ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 M3 sideskjørt og BBS replika felger først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 M3 sideskjørt og BBS replika felger først! Replika av hvilke BBS felger? LM eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Lite som skjer for tiden, men har drevet å fjernet rust (!) på bakre hjulbuer og på bakluken. En tilfeldighet rett og slett, men røsket av gammel tectyl på ene hjulbuen, og fant endel rust.. Dette har blitt fjernet og alt er kjempebra igjen Før: Etter: Bestiller nye hjul til uken og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Får du på disse felgene uten å valse hjulbuene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Skal ikke det være et45 omtrent egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Org stålfelger har ET47, org alu har ET41..(iallefall M3) 9" ET20 skal holde knapt... mulig det går sånn halvveis med 215 dekk, men er jo uansett tøffere med 245/35-17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå