Gå til innhold

Min E36 Coupé '93 Solgt..

Share

Anbefalte innlegg

Du kan få to bakdekk 255/40 17 til 500 av meg. Lite slitt, men et sår i ene sideveggen på ene dekket. Går sikkert fint å kjøre med, jeg gadd bare ikke sette avgårde på langtur med det. Dunlop sport 9000 tror jeg det heter.

Go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan få to bakdekk 255/40 17 til 500 av meg. Lite slitt, men et sår i ene sideveggen på ene dekket. Går sikkert fint å kjøre med, jeg gadd bare ikke sette avgårde på langtur med det. Dunlop sport 9000 tror jeg det heter.

Go for it!

Haha artig du :P Skal ha 215 og 205 dekk, så de passer nok ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett gjennom tråden din nå og må si strøken bil! Kjekt med velholdte biler :) Når det gjelder Sonar dekk, så kjører jeg selv med det, og må si jeg er relativt fornøyd med de. Disse sto på bilen når jeg kjøpte den, og planen var å bytte dekk, da alle sa de var crap. Men har nå kjørt med de i snart 3 år, og har aldrig opplevd noen skumle hendelser på vått føre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett gjennom tråden din nå og må si strøken bil! Kjekt med velholdte biler :) Når det gjelder Sonar dekk, så kjører jeg selv med det, og må si jeg er relativt fornøyd med de. Disse sto på bilen når jeg kjøpte den, og planen var å bytte dekk, da alle sa de var crap. Men har nå kjørt med de i snart 3 år, og har aldrig opplevd noen skumle hendelser på vått føre :P

Tusen takk :)

Høres bra ut! Går for Sonar dekk jeg :) Alt er bedre enn utslitte bakdekk som jeg har nå.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Instagram effekter er ganske tøft :P

M3 listene blir sendt på tirsdag, grunnet at Posten har vært stengt pga. påske.

Må ha meg M3 bakfanger og M3 sideskjørt nå føler jeg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Lite som skjer for tiden, men har drevet å fjernet rust (!) på bakre hjulbuer og på bakluken. En tilfeldighet rett og slett, men røsket av gammel tectyl på ene hjulbuen, og fant endel rust.. Dette har blitt fjernet og alt er kjempebra igjen :D

575eylp9s6v2rq51mteg.jpg

k2a5kldctnp94lvc5ff3.jpg

Før:

w9svl588oj0xnjryq1z2.jpg

8dz1yiy6ypl2uyiiycoj.jpg

Etter:

7yadnzkvrsva9e9pbqwk.jpg

Bestiller nye hjul til uken og :)

k9meyud65ezofmwa9fhr.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...