Henrik... Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 fra vårmønstringa nå i helga bare si ifra hvis jeg skal fjerne bildene igjen [ Bilde ] er eiern av denne på forumet her eller? kjørte samtidig med dem hjem fra treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Når du justerer justeringsskruen, skal den justeres nedover ikke oppover, mange som driter seg ut rundt det der.. [ Bilde ] Skjønner.. Skulle vært en form for tengning med i coilovers-kitet slik at trangsynte folk som meg hadde skjønt det med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Trenger ikke være rakettforsker for å forstå at nedover gjør bilen lavere og oppover høyere? hehe Løfter fjøra, pg senker fjøra. Bak er det jo omvendt siden justeringa er i toppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 True dat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Henrik... PM og jokke, skru den i bånn bak da hvertfall, sånn som den er bak nå er den jo på høyde med monstertruck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Henrik...PM og jokke, skru den i bånn bak da hvertfall, sånn som den er bak nå er den jo på høyde med monstertruck Skal skru den i bånn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Bare ikke for forskjell da! Ser dust ut når bilen "sitter" bak... Heller bittelitt lavere foran, og tenke på at når man kjører, ser bilen bra ut pga vekta på den/de inni bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Bare ikke for forskjell da! Ser dust ut når bilen "sitter" bak...Heller bittelitt lavere foran, og tenke på at når man kjører, ser bilen bra ut pga vekta på den/de inni bilen Hehe ja, skjønner hva du mener, skal ha bilen lavest foran og en tanke høyere bak. Gleder meg bare til felgene kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Glemte visste en "mye" inni der Men godt du forstod hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Senterdeksler er ikke på felgene på bildet, og BBS logoene kommer idag. Jeg er stoorfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Har du spacet ut felgen? Var og bestilte meg nye tårnlager i dag, de gamle satt så INST til demperen! Håper jeg får helga fri og delene kommer på fredag, så får jeg endelig trykt bilen litt ned mot asfalten jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Har du spacet ut felgen? Var og bestilte meg nye tårnlager i dag, de gamle satt så INST til demperen! Håper jeg får helga fri og delene kommer på fredag, så får jeg endelig trykt bilen litt ned mot asfalten jeg også! Har ikke spacet nei, ser ikke behov for det heller. Med ET20 tar det ikke ani på demper/fjør. Nye tårnlagre er kjekt, mine satt heldigvis ikke så godt fast som dine. Trenger litt senk den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Snakk om god kombo at farge og felger! knallbra! veldig spent på bilde av hele bilen med felger og senterkopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Ble flott! Gratulerer Ang tårnalgere så er det alltid lurt å bytte dem når man skifter demper/fjær, for gummien blir slitt den også Muttertrekker er tingen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå