BMWentusiasten Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 litt rieger så er du i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Ja, også noen chrome speil. Tenker også Seidl widebody med en evt. E60 front mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Haha! Håper ikke noen fikk hjertestans pga. sjokk nå. Den skal nok kun få mtech ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 ikke verst. en fin felgkombinasjon er noen hvite contourfelger slike som mysild har. kun i en slik kombinasjon kommer hvite contour til sitt rette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Jasant.. Hva er finest av svarte nyrer eller carbon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 hvite nyrer sammen med hvite contour. kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Da er Bilstein B10 senkesett kjøpt. Kommer vel en av dagene i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Tok meg litt tid til å oppdatere førsteposten. Ser litt bedre og ryddig ut nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Mangler det hekkdiffusor og evnt vinge på den listen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Ja Var så trøtt inatt at jeg gadd ikke å føre resten på, skal skrive det på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Du har fått gjort mye på liten tid må jeg si. Blir sikkert helt konge når du er helt ferdig, kult med en fin farge som ikke alle har. Har du vurdert å bytte ut den blå plasten inne i bilen, nå som du har sort plast på dørsidene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Du har fått gjort mye på liten tid må jeg si. Blir sikkert helt konge når du er helt ferdig, kult med en fin farge som ikke alle har. Har du vurdert å bytte ut den blå plasten inne i bilen, nå som du har sort plast på dørsidene? Tusen takk Ja, artig med den fargen. Ja.. Har vurdert å skifte til sort, men da må jeg skifte en del skjønner du. Dashboard, midtkonsoll, høytaller-deksler og gulvteppet. Er veldig usikker på om det faktisk går an å skifte gulvteppe. Men dette blir sikkert skiftet en gang i framtiden, prioritert nå er å få montert senkesettet og få kjøpt M3 fanger foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Skjønner, blir sikkert mye jobb. Er fult mulig å bytte teppe, men tror det er mye jobb. Hadde egentlig vært kult med sort plast og blått teppe, blir litt individual perg over bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Jasant Ser faktisk ikke så gale ut med sort/blått. Frister å skifte til sort taktrekk, ser så mye bedre ut enn grått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cha076 Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Ser jo meget bra ut dette her. Kom seg kraftig med de sportssetene! Har du montert senkesettet eller er det helt lagt på hyllen? Får ta meg en tur en oppom endag jeg er med Sondre og sjekke ut maskineriet. Mvh. Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå