Gå til innhold

Min E36 Coupé '93 Solgt..

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Du har fått gjort mye på liten tid må jeg si. Blir sikkert helt konge når du er helt ferdig, kult med en fin farge som ikke alle har. Har du vurdert å bytte ut den blå plasten inne i bilen, nå som du har sort plast på dørsidene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått gjort mye på liten tid må jeg si. Blir sikkert helt konge når du er helt ferdig, kult med en fin farge som ikke alle har. Har du vurdert å bytte ut den blå plasten inne i bilen, nå som du har sort plast på dørsidene?

Tusen takk :) Ja, artig med den fargen. Ja.. Har vurdert å skifte til sort, men da må jeg skifte en del skjønner du. Dashboard, midtkonsoll, høytaller-deksler og gulvteppet. Er veldig usikker på om det faktisk går an å skifte gulvteppe. Men dette blir sikkert skiftet en gang i framtiden, prioritert nå er å få montert senkesettet og få kjøpt M3 fanger foran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ser jo meget bra ut dette her. Kom seg kraftig med de sportssetene! Har du montert senkesettet eller er det helt lagt på hyllen? :D Får ta meg en tur en oppom endag jeg er med Sondre og sjekke ut maskineriet.

Mvh. Christoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...